וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: שרון דרוקר פוטר מתפקידו, שיבק מועמד להחליפו

14.4.2016 / 11:25

יממה לאחר ההפסד למכבי תל אביב, הוחלט לסיים את ההתקשרות עם המאמן: "יש חוסר שביעות רצון זה זמן רב מהתוצאות בליגה". המאמן הגיב: "בנינו בשנתיים תלכיד מעולה". גם נדב זילברשטיין מועמד

one

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (חמישי) על כך שהחליטה לפטר את מאמנה שרון דרוקר. על פי הודעת המועדון, "חברי ההנהלה קיבלו את ההחלטה לאור היכולת המאכזבת של הקבוצה, החל מהסיבוב השני". אריק שיבק הוא המועמד המוביל להחליף את דרוקר, כאשר גם נדב זילברשטיין מאמנה של נס ציונה לשעבר מועמד להגיע.

"הנהלת המועדון מעריכה את דרוקר ואת תרומתו למועדון במהלך השנתיים האחרונות, בהן שימש כמאמן ראשי והוביל את הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף אשתקד ולרבע גמר המפעל האירופאי של פיב"א העונה. המועדון מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית". כך בהודעה הרשמית שהוציאה ראשון לציון.

חבר הנהלה בקבוצה אמר היום לאחר הפיטורים: "קיים חוסר שביעות רצון זה זמן רב מהתוצאות בליגה. לאו דווקא ההפסד אתמול היה זה שחרץ את הסיפור. לא היינו עושים את זה אם לא היינו חושבים שאפשר עוד להציל את העונה".


זמן קצר אחרי ההחלטה לפטרו, דרוקר הגיב ואמר: "הגעתי למכבי ראשון לציון לפני שנתיים, המועדון היה אחרי עונה קשה ומאבק הישרדות. בשנתיים האלו בנינו תלכיד מעולה עם שילוב של ישראלים וזרים טובים ומחויבים. הגענו לפיינל פור הישראלי בשנה שעברה והשנה לחצי גמר גביע המדינה ורבע גמר היורופקאפ. לצערי המועדון בחר להיפרד ממני בזמן הזה למרות שאני מאוד מאמין בקבוצה וסיכוייה להגיע לטופ גם השנה. ברצוני להודות בראש ובראשונה לשחקנים שלי על העבודה הקשה, הרצון וההשקעה ללא תנאים. לצוות שהיה איתי לאורך כל הדרך, תמך ועבד ימים כלילות להכין את הקבוצה מקצועית וגופנית בעונה עמוס שכזאת. לכל אנשי המועדון ובית מכבי שתמיד היו שם עבורי ולקהל התומך, מעודד ומרגש שעשה זאת כל פעם מחדש. מאחל הצלחה לקבוצה בהמשך, שרון דרוקר".

מאמן מכבי ראשון לציון, שרון דרוקר. ברני ארדוב
עוזב למרות ההצלחה באירופה. דרוקר אתמול/ברני ארדוב

ראשון לציון פתחה את העונה בצורה נהדרת עם שמונה ניצחונות בעשרת המשחקים הראשונים, אולם מאז חלה הידרדרות מתמשכת ביכולתה. ההפסד אמש למכבי תל אביב היה השלישי ברציפות שלה והחמישי בששת משחקיה האחרונים בליגת העל. מתחילת הסיבוב השני עומדת הקבוצה על מאזן 13:5, הגרוע ביותר בליגה. דרוקר הצעיד את הקבוצה להישג השיא שלה אי פעם באירופה - רבע גמר היורופקאפ.

כזכור, לפני פחות מחודשיים, שרון דרוקר ערך פגישה דחופה עם היו"ר יצחק פרי שהעביר ביקורת חריפה נגד המאמן בעקבות יכולת הקבוצה אך לאחר הפגישה הוחלט שהמאמן, שמעמדו התערער כבר אז, יישאר בתפקידו. יש לציין שמערכת היחסים בין השניים הייתה רעה מאוד במשך תקופה ארוכה והמאמן לא קיבל את החיזוק שדרש, כאשר רק בימים האחרונים נפלה אופציית הגעתם של ג'וש קרטר ושחקן נוסף מהליגה הקוריאנית.

דרוקר הוא כבר המאמן השלישי שמפוטר על ידי פרי במהלך עונה, מאז חזר היו"ר למועדון לפני כארבע שנים. בתחילה היה זה אפי בירנבוים שפינה את מקומו לטובת רוני בוסאני, ואחריו פוטר מתן חרוש לטובת צביקה שרף.

דרוקר, שהוליך את הפועל ירושלים לזכייה היסטורית ביול"ב קאפ ב-2004, מונה למאמנה של ראשון בתחילת העונה הקודמת ואימן בארץ גם את הפועל גלבוע/גליל, מכבי רעננה וגם היה עוזר מאמן במכבי תל אביב ב-2008 עד 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully