וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "הרבה לא האמינו בנו, אבל אנחנו האמנו בעצמנו"

28.2.2016 / 22:42

מאמן מכבי ראשון לציון חגג את ההעפלה לרבע גמר היורופקאפ: "אנחנו יודעים לשחק עם חיסורים, זה מעורר כבוד". וגם: הכירו את היריבה הבאה, פרנקפורט החזקה, שעוד לא הפסידה באירופה

שחקני מכבי ראשון לציון דריל מונרו, מארק ליונס. ברני ארדוב
באירופה זה סיפור אחר לגמרי. ליונס ומונרו/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון השוותה הערב (ראשון) את הישג השיא שלה באירופה, כשניצחה את ונטספילס 75:83 והעפילה לרבע גמר היורופקאפ, זאת על אף חסרונם של אבי בן שימול וכריס רייט הפצועים. זו הפעם הראשונה מאז 2005 שקבוצה ישראלית שאינה מכבי תל אביב או הפועל ירושלים מגיעה לרבע גמר במפעל אירופי.

"אמרתי לשחקנים שהרבה לא מאמינים בנו ואנחנו מאמינים בעצמנו", אמר שרון דרוקר בסיום. "אנחנו יודעים לשחק עם חיסורים, זה קרה לנו הרבה בחודשיים האחרונים. באנו כמו קבוצה מגובשת עם מטרה, שלטנו לאורך כל המשחק. אמרתי לשחקנים שמגיע להם להיות בטופ 8. אם היינו יודעים שאנחנו הולכים כל כך רחוק באירופה אז היינו צריכים להתחזק. זה נופל על אותם אנשים, הטיסות והפציעות. זה לא קרה, אבל מי שפה עשה את העבודה בצורה מעוררת כבוד. צריך לראות מחר מה קורה עם כריס ואבי, צריכים את הימים האלה כדי לראות מה עושים".

הכירו את פרנקפורט

פרנקפורט הגרמנית, שמוכרת לציבור חובבי הכדורסל בארץ בזכות התקופה של מולי קצורין כמאמן הקבוצה, היא הקבוצה החזקה ביותר העונה ביורופקאפ, ןלמשחקים נגד מכבי ראשון לציון היא תגיע במאזן 0:14. הקבוצה של גורדון הרברט הקנדי-פיני ממוקמת במקום החמישי בליגה המקומית, והודחה בשבוע שעבר בחצי גמר הגביע הגרמני על ידי אלבה ברלין. המשחק הראשון בין הקבוצות ייערך בפרנקפורט ארינה שמכיל כ-5,000 מקומות ונחשב למבצר.

הכוכב הגדול של הקבוצה הוא הרכז ג'ורדן ת'יאודור, ששיחק בעברו בטורקיה, ורושם 14.2 נקודות ו-4.6 אסיסטים בממוצע למשחק. שחקנים מעניינים נוספים הם הגארד המנוסה קוורטז רוברטסון, בן 31 שמשלים עונה חמישית בקבוצה, הסנטר יוהן וויטמן, שרושם 11.3 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק, ונמנה על הסגל הרחבה של הנבחרת המקומית ושחקן נבחרת הולנד ארון דורנקמפ. שני הזרים הנוספים של הקבוצה, פחות משמעותיים מבחינת מספרים, אך מרבים לשחק - הסנטר מרכוס מוריסון, והגארד ג'ון ליטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully