וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתווה למלך השערים: מונס דאבור כבש ב-1:1 של גראסהופרס עם ואדוז

הכושר המצוין נמשך: הישראלי דייק מהנקודה הלבנה והעלה את גראסהופרס ליתרון, אך זה לא הספיק לניצחון. מאזן השערים שלו העונה עלה ל-13, כמו מלך השערים של הליגה השוויצרית, מארק ינקו

שחקן גראסהופרס, מונס דאבור. גראסהופרס, אתר רשמי
בכושר נפלא. דאבור/אתר רשמי, גראסהופרס

הכושר המצוין של מונס דאבור נמשך. אחרי שכבש ובישל ב-0:3 על סיון, החלוץ הישראלי כבש היום (ראשון) במדי גראסהופרס מול ואדוז, במשחק שהסתיים ב-1:1. דאבור, שפתח בהרכב, כבש בדקה ה-25 מהנקודה הלבנה והעלה את מאזן הכיבושים שלו העונה ל-13, בדיוק כמו מלך השערים של הליגה השוויצרית עד היום, מארק ינקו. ואדוז השוותה עוד במחצית הראשונה, ובדקות הסיום נשארה בעשרה שחקנים, אך גראסהופרס לא הצליחה להכריע את המשחק.

* קלאב ברוז', ללא ליאור רפאלוב הפצוע, הפסידה 3:2 בחוץ לגנק, מה שהשאיר אותה בפסגה עם מאזן נקודות זהה לזה של גנט האלופה. "יש לרפאלוב בעיה בשרירי הבטן", הסביר בסיום המאמן מישל פרודום. "הוא לא היה כשיר במאה אחוז, לא רצינו לקחת סיכון לגביו".


* רד בול זלצבורג, ללא עומר דמארי, הביסה 1:4 את אוסטריה וינה, ללא רועי קהת, במשחק צמרת באוסטריה. לארי קאיודה רק השווה זמנית עבור האורחים שנותרו עם 39 נקודות במקום השלישי, כשזלצבורג חזרה למקום הראשון עם 46 נקודות, בדיוק כמו ראפיד וינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully