וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה בטירוף מרכוס רשפורד, ואן חאל: "זה היה בלתי ייאמן"

בממלכה מתמוגגים מההצגה של החלוץ בן ה-18 של מנצ'סטר יונייטד, ששבר שיא מועדון של 51 שנים והפך למבקיע הצעיר באירופה, על חשבון ג'ורג' בסט האגדי. המאמן: "פנטסטי". אנחת רווחה בליברפול

one

בווידאו: מנצ'סטר יונייטד מפסידה 2:1 לסנדרלנד

אחד מסיפורי הסינדרלה הגדולים של השנים האחרונות בכדורגל האירופי התרחש אמש (חמישי) באולד טראפורד. פציעה מפתיעה של אנתוני מרסיאל בחימום, בנוסף לאין ספור פציעות נוספות של שחקנים בקבוצה, גרמה לכך שלואי ואן חאל שלח ילד בן 18, מרכוס רשפורד שמו, אל הקרב מול מידטיילנד, כשהקבוצה בפיגור 2:1 מהמשחק הראשון וכשאיום הפיטורין עומד מעל ראשו. התוצאה: הילד כבש צמד, היה כוכב ה-1:5 הנהדר של הקבוצה ובנוסף, הוא גם שבר שיא של 51 שנים של ג'ורג' בסט האגדי והפך למבקיע הצעיר של יונייטד בכל הזמנים במסגרת אירופית.

באנגליה, כמובן, מתמוגגים מהסיפור וכבר יצאו בכותרות המהללות את ההופעה הבלתי נשכח של בן העשרה, שאפילו לא חשב שייקבל דקות במשחק הזה. המאמן, לואי ואן חאל, היה ראשון המתמוגגים כשאמר: "זה היה בלתי ייאמן. במחצית הראשונה הוא רץ יותר מדי לצדדים. אמרתי לו להישאר באמצע וזה השתלם. זה היה פנטסטי".

על ממפיס דפאיי, שעובר עונה רעה מאוד, אמר ואן חאל: "אני מאוד שמח עבורו, הוא היה צריך סוג כזה של משחק. הוא שיחק בצורה פנטסטית ואני מקווה שזוהי נקודת מפנה עבורו. אי אפשר לדעת".

על ההופעה הכי התקפית שלו מאז התמנה לפני 19 חודשים אמר ההולנדי: "הופעה נהדרת, אני חושב שהאוהדים נהנו מכדורגל התקפי בגלל שהתחלנו טוב ויצרנו הרבה מצבים. הם כבשו בפעם הראשונה שהם עברו את החצי, אבל המשכנו לשחק התקפי. זה לא היה משחק קל".

לא רחוק משם, באנפילד, ליברפול הצליחה לנשום לרווחה אחרי שניצחה 0:1 את אוגסבורג ועלתה גם היא לשלב הבא. יורגן קלופ נשם לרווחה: "כשלא מכריעים משחקים מוקדם זה עשוי להגיע למצב כזה. אנחנו לא מבקיעים מספיק שערים, אבל הגיע לנו לנצח את המשחק הזה".

יורגן קלופ מאמן ליברפול. Alex Livesey, GettyImages
נלחץ, אך עלה. קלופ/GettyImages, Alex Livesey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully