וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתון תל אביב: הקנייתי שוב ניצח, צ'מטאי השיגה את הקריטריון

הרץ הקנייתי וויליאם קפורנו יגון סיים במקום הראשון עם תוצאה של 02:10:51, דן אלתרמן סיים ראשון מבין המקומיים. צ'מטאי, שנשואה לישראלי, עשויה לייצג את ישראל בריו לאור התוצאה הטובה שהשיגה

דן אלתרמן. נועה אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
סיים ראשון מבין הישראלים. אלתרמן/מערכת וואלה! NEWS, נועה אשכנזי

זו כבר מסורת. מרתון תל אביב הוזנק הבוקר (שישי) בהשתתפות למעלה מ-40 אלף רצים בקטגוריות השונות. הקנייתי ג'ון קפורנו יגון זכה זו השנה השנייה ברציפות במקום הראשון עם תוצאה של של 02:10:51. מבין הישראלים, מי שסיים ראשון הוא דן אלתרמן, עם תוצאה של 2:40:14.

מי שהצליחה להבטיח קריטריון למשחקים האולימפיים בריו היא הרצה הקנייתית לורנה צ`מטאי שסיימה את המסלול ב-2:40.17 שעות, תוצאה שטובה בחמש דקות מהקריטריון האולימפי. צ`מטאי שנשואה לדן סלפטר אינה מחזיקה באזרחות ישראלית, אבל בעקבות התוצאה המצוינת שלה הבוקר מתכוונים בוועד האולימפי ובאיגוד האתלטיקה להפעיל לחץ על משרד הפנים כדי לאפשר לה לייצג את ישראל.

עקב האירוע נסגרו לתנועה רחובות רבים במרכז תל אביב. בשעה זו נמצאים על המסלול יותר מ-2500 מרתוניסטיםלמרות החשש מתנאי מזג האוויר ומחום שישפיע לרעה על הרצים, במועד ההזנקה נרשמו 16 מעלות, סביר לתקופה זו. את המסלול פוקדים רצים מכ-60 מדינות בינלאומיות שונות, וגילו של הרץ המבוגר ביותר הוא 92.

מרתון תל אביב. רונן טופלברג
מרתון תל אביב/רונן טופלברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully