וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 2:4 חשוב לאספניול על ספורטינג חיחון, סלטה ויגו גברה על חטאפה

חיחון עוד הובילה בקרב התחתית הלוהט, אך ספגה שלושה שערים ב-17 דקות ונכנעה. נוליטו כבש ב-0:1 של סלטה, שנצמדה לסביליה במקום החמישי. 2:2 נהדר בין בטיס לראיו, 1:1 בין סוסיאדד למלאגה

one

בווידאו: תקציר ה-2:4 של אספניול מול ספורטינג חיחון

המחזור ה-26 בלה ליגה נמשך הערב (שבת) עם ניצחונה של אתלטיקו מדריד בדרבי על ריאל מדריד. לאחר מכן אספניול ניצחה בקרב תחתית חשוב מאוד את ספורטינג חיחון וסלטה ויגו יצאה עם ניצחון דחוק מחטאפה. ראיו וייקאנו ובטיס נפרדו ב-2:2 ואילו סוסיאדד סיימה בביתה ב-1:1 עם מלאגה.

ספורטינג חיחון - אספניול 4:2

אחרי ניצחונה של לאס פלמאס, עלו חיחון ואספניול על כר הדשא בידיעה שמדובר במשחק על שש נקודות. דווקא חיחון עלתה ראשונה ליתרון, אחרי שקרלוס קסטרו דחק מקרוב פנימה (20), אך בורגוי (41), לאחר סללום נהדר, וצמד של ג'רארד מורנו (48 ,58) הפכו. המארחים עוד עשו קולות של חזרה עם השני של קסטרו בדקה ה-62, אך שער עצמי של לואיס הרננדס חתם. ניקו קסס מחיחון הורחק (83). ההפסד של חיחון מגיע לאחר שלוש תוצאות תיקו רצופות, עבור אספניול זהו ניצחון שני ברציפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני אספניול חוגגים. GettyImages
ניצחון שני ברצף. אספניול/GettyImages

חטאפה - סלטה ויגו 1:0

שער ניצחון מאוחר (78) של נוליטו, שעלה רק כרבע שעה לפני כן מהספסל, הספיק לסלטה לחזור ממדריד עם שלוש נקודות, ולהיצמד לסביליה שבמקום החמישי עם אותו מספר נקודות. חטאפה, לה 26 נקודות בלבד, הפסידה בפעם השישית ברציפות ותילחם על חייה בליגה.

צפו בתקציר המשחק

משחקים נוספים:

בטיס - ראיו וייקאנו 2:2
כבש לבטיס: רובן קסטרו (14 ו-28), כבש לראיו: מאנושו (48 ו-51)

ריאל סוסיאדד - מלאגה 1:1
לסוסיאדד: דויה קופ (56), למלאגה: אימנול אגירצ'ה (81)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully