וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשימה הסודית של פאקו בוולנסיה: "נוויל מאמין בו בצורה עיוורת"

אקס מכבי תל אביב הופך לדומיננטי אצל העטלפים וזוכה למחמאות בתקשורת לאור השיפור בקבוצה. המאמן האנגלי השאיר אותו לעבוד עם הכוכבים לקראת המשחק בראשון: "זה האיש שהוא הכי סומך עליו"

one

ולנסיה תתארח הערב (חמישי, 20:00) למשחק הגומלין של שלב 32 האחרונות בליגה האירופית אצל ראפיד וינה באצטדיון ארנסט האפל, כשהיא כבר עם רגל ושלושת-רבעי בשלב הבא. העטלפים ניצחו 0:6 מוחץ במשחק הראשון שנערך לפני שבוע, כולל חמישייה שכבשו עד לדקה ה-35.

בספרד מתרשמים מהשיפור המשמעותי שחל בוולנסיה בתקופה האחרונה. לאחר הפתיחה המזעזעת תחת גארי נוויל, הקבוצה סופרת כעת כבר שלושה ניצחונות רצופים וחלק לא קטן מהשינוי לטובה הזה מיוחס לעוזר המאמן פאקו אייסטרן, אקס מכבי תל אביב, שחזר לאחרונה כדי "להציל" את המועדון בו זכה בשתי אליפויות ובגביע אופ"א כעוזרו של רפא בניטס בתחילת המילניום.

לוולנסיה מצפה ביום ראשון משחק ביתי קריטי מול אתלטיק בילבאו, בו היא חייבת ניצחון כדי לשמור על העונה שלה והסיכוי להגיע לאירופה בחיים. בשל כך, החליט נוויל לוותר לקראת הגומלין בווינה על רוב שחקני ההרכב שלו, שנשארו בספרד. ב"אל דסמרקה", המתפרסם באזור ולנסיה, הציגו את מקומו של פאקו בכל הסיפור הזה ואת "המשימה הסודית" שקיבל על עצמו הבאסקי.

פאקו אייסטרן מאמן סנטוס לגונה. רויטרס
משתלב נהדר בוולנסיה. פאקו/רויטרס

פאקו יעבוד הבוקר בוולנסיה עם כל שחקני הסגל הבכירים שנותרו בספרד והוא יהיה זה שיצטרך להכין אותם לקראת המשחק מול בילבאו, בעוד נוויל נמצא עם ההרכב המשני בווינה. אלא שכאן לא תסתיים עבודתו של פאקו, שכן מיד בסיום האימון, הוא ימהר לשדה התעופה וייקח בשעה 13:00 שעון מקומי טיסה בת שעתיים וחצי לפרנקפורט ומשם, לאחר המתנה, עוד טיסה לווינה, על מנת להגיע למשחק. נוויל לא מוכן לוותר על פאקו לצדו במהלך המשחק ועוזר המאמן צפוי להגיע ממש עם שריקת הפתיחה.

ב"אל דסמרקה" היו מלאי מחמאות לפאקו. כבר לפני כמה ימים פורסמה כתבה מחמיאה, שהציגה את השינויים לטובה שחלו מאז הצטרפותו לצוות המקצועי לפני קצת פחות משבועיים. בין היתר, נטען שם, השחקנים מבינים עכשיו את הצוות המקצועי בצורה טובה יותר, שכן מכשול השפה הוסר. בנוסף, פאקו סייע לקבוצה לצבור מחדש את הביטחון שלה, הקהל שב לתמוך, הקבוצה תוקפת טוב יותר וגם נוויל, שבתקופתו כפרשן התגלה כבעל יכולות טקטיות מבריקות, מצליח להביא אותן לידי ביטוי טוב יותר כעת כמאמן.

בידיעה מהיום נכתב על פאקו: "נוויל מאמין בפאקו בצורה עיוורת. הוא ממש לא רואה אותו כמתחרה על משרת המאמן שלו, אלא בתור האיש עליו הוא סומך יותר מכל אחד אחר. בגלל זה הוא נתן לו את המשימה הסודית הזו. פאקו הוא זה שיצטרך לשמור על הרצף עבור ולנסיה. האיש שעזר כל כך הרבה לבניטס, אמרי וקיקה, עושה זאת כעת עבור נוויל. הדינמיקה בין שניהם עובדת מצוין".

אגב, נראה כי השיפור בתוצאות עשוי להוביל לשינוי בסיטואציה של נוויל. בתקשורת האנגלית מדווחים היום כי המאמן יקבל הצעה להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות. נוויל יגיע ליורו 2016 כעוזרו של רוי הודג'סון, אולם לא נראה כי הוא יהפוך למנג'ר הנבחרת האנגלית לאחר מכן ולכן, הוא עשוי להישאר בוולנסיה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully