וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "אהבתי הכול". ונגר תקף: "הם אף פעם לא נופלים בשקט"

בזמן שמאמן ברצלונה היה שבע רצון, מנג'ר ארסנל המאוכזב ("אנחנו אשמים") תקף את שחקני היריבה: "הם תמיד צועקים. זה משפיע על השופט". פיקה ספג צהוב בכוונה? וגם: אוזיל סופג ביקורות מכל כיוון. צפו במשדר

מערכת וואלה!

בווידאו: משדר הספורט היומי בעקבות משחקי ליגת האלופות

ברצלונה עשתה הערב (שלישי) צעד משמעותי לעבר רבע גמר ליגת האלופות, לאחר שניצחה 0:2 בחוץ את ארסנל במשחק הראשון מבין שניים בשמינית הגמר. ליאונל מסי כבש צמד מאוחר (71 ו-84) בפנדל כשהכניע לראשונה בקריירה את פטר צ'ך, והותיר סיכוי קלוש לתותחנים לקראת הגומלין בקאמפ נואו, ממנו ייעדר ג'רארד פיקה המוצהב.

שחקני ברצלונה מודים לאוהדים שלהם, אנדרס אינייסטה (שמאל), איבן ראקיטיץ', לואיס סוארס. רויטרס
מסע ההגנה על התואר נמשך. שחקני ברצלונה/רויטרס

מספרי הערב

* ליאונל מסי כבש לראשונה מול פטר צ'ך לאחר 10 שעות ו-11 דקות.

* זו הייתה הפעם הראשונה בשמונה מפגשים מול ברצלונה, שארסנל לא הצליחה למצוא את הרשת.

* מסוט אוזיל עם רצף של תשעה משחקים ללא בישול בליגת האלופות.

* ארסנל הפסידה את ארבעת משחקי הנוקאאוט הביתיים האחרונים שלה, אחרי שב-17 שלפניהם הפסידה רק שניים.

* ברצלונה ניצחה 16 מתוך 20 משחקיה האחרונים בליגת האלופות וגם כבשה בכולם.

* ארסנל הודחה בחמש העונות האחרונות בשמינית הגמר.

* ארסנל קטעה רצף של 13 משחקי האלופות בהם כבשה, זה היה הרצף הכי טוב שלה מאז 21 משחקים בין אוקטובר 2003 לנובמבר 2005.

* ברצלונה וריאל מדריד הן היחידות שלא הפסידו העונה באלופות.

* מסי כבש לראשונה במדי בארסה באמירויות.

* ברצלונה סיימה את המחצית הראשונה ללא בעיטות למסגרת. זו הפעם הראשונה שזה קורה לה בליגת האלופות בתקופת לואיס אנריקה ולראשונה מאז נובמבר 2013.

* מתיו פלאמיני הספיק להיות 47 שניות על המגרש לפני שגרם לפנדל שהוביל לשער השני.

* מסי כבש מול ארסנל שמונה שערים. לצד מילאן, זוהי הקבוצה שספגה ממנו הכי הרבה בליגת האלופות.

עוד באותו נושא

שמינית גמר ליגת האלופות: 0:2 לברצלונה על ארסנל באמירויות

לכתבה המלאה
ליאונל מסי/רויטרס

התגובות

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה אמר: "מה הכי אהבתי לגבי המשחק? אהבתי את כל המשחק. לא היה בו שום דבר שלא אהבתי. אתה צריך מחצית ראשונה כזו כדי שתהיה לך מחצית שנייה כזו. ברגע שהיריבה מתעייפת, אתה יודע שיהיו לך יותר שטחים. ההתמודדות עדיין לא גמורה, עכשיו אנחנו צריכים לסיים את זה במגרש שלנו מול הקהל שלנו".

לואיס אנריקה נשאל האם סרג'יו בוסקטס נפצע והאם הצהוב של פיקה, שימנע ממנו לשחק בגומלין היה מכוון וענה: "בוסקטס ביקש להיות מוחלף, אבל אז אמר שהוא יכול להמשיך לשחק. אם הוא לא ממש פצוע, אני לא מחליף אותו. הכרטיס של פיקה היה מכוון? לא, ממש לא. זה לא סוג העבירות שאתה עושה כדי לספוג צהוב מכוון".

כוכב בארסה ליאונל מסי, שחגג צמד, סיכם: "זו הייתה הופעה טובה שלנו, הצלחנו להשיג תוצאה טובה נגד קבוצה טובה מאוד עם שחקנים טובים מאוד. המחצית הראשונה הייתה קשה מאוד, הם היו חזקים גם במחצית השנייה, אבל ידענו שהם לא יצליחו לשמור על הלחץ לאורך 90 דקות. זו תוצאה נהדרת בחוץ וגם תוצאה חשובה מאוד, אבל יש לנו עדיין משחק אחד בבית".

קשר המנצחת סרג'יו בוסקטס אמר בסיום: "כשארסנל לחצה גבוה, היא השאירה מרווחים מאחור. אם הם רצו לקחת סיכונים, גם אנחנו הסכמנו לעשות את זה וליאו עשה את ההבדל בשבילנו".

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. רויטרס
"לא היה שום דבר שלא אהבתי". לואיס אנריקה/רויטרס

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר אמר: "הרגשתי שמבחינה טכנית היינו בינוניים היום. דווקא כשהיה נראה שאנחנו דומיננטיים, ספגנו. זה בדיוק מה שקרה לנו בעונה שעברה נגד מונאקו, זו נאיביות. זה לא מקרי שהם ניצחו. אנחנו לא מתביישים להגיד שברצלונה קבוצה טובה מאיתנו, אבל הרגשתי שיכולנו לכבוש ב-20 הדקות האחרונות. השחקנים שלה אף פעם לא מוסרים כדור לא מדויק בהתקפות מעבר, תמיד יש להם נגיעות ראשונות מצוינות שמוציאות אותם ממצבי לחץ. כמובן שאני מאוכזב כי הפסדנו בצורה בה ידענו שאסור לנו לשחק. אנחנו אשמים לחלוטין בהפסד הזה".

אחרי המחמאות ליריבה, ונגר לא שכח גם לבוא בטענות לשחקניו ברצלונה ותקף: "כשהם נופלים, הם תמיד צועקים. הם אף פעם לא נופלים בשקט. זה משפיע על השופט בכל פעם".

בלם ארסנל פר מרטסאקר הודה: "היינו צריכים לכבוש, אבל לא הצלחנו. זה ערב קשה בשבילנו. היינו צריכים לכבוש באיזשהו שלב ולא הצלחנו ולכן לא מגיע לנו כלום. היו לנו מספיק מצבים כדי לכבוש. אני חושב שעכשיו אנחנו צריכים להתרכז שוב בפרמיירליג. נשחק שוב נגד ברצלונה בעוד פחות מחודש ונצטרך להילחם עם הרבה תעוזה שוב".

קשר התותחנים ארון ראמזי אמר: "שיחקנו טוב מאוד במחצית הראשונה, יצרנו הרבה מצבים, אבל לא הצלחנו לנצל אותם. יהיה לנו קשה עכשיו, אבל נצא לברצלונה ונעשה את המיטב שלנו. נגד קבוצה כמו ברצלונה, אתה חייב לנצל את המצבים שלך".

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
תלונות לקבוצה שלו וגם לשחקני היריבה. ארסן ונגר/רויטרס

במקביל, בחלק מהכלי התקשורת ברחבי אירופה תוהים לגבי הכרטיס הצהוב המוזר שספג ג'רארד פיקה, שימנע ממנו לשחק בגומלין. פיקה אמנם ספג את הכרטיס במצב של 1:0 לבארסה, אך העבירה המוזרה שביצע על דני וולבק, בנוסף לעובדה שהוא היה שחקן בארסה היחיד בסכנת הרחקה והיחיד שקיבל כרטיס צהוב. פיקה עצמו צייץ לאחר המשחק: "חבל על הכרטיס הצהוב, אבל יש לי אמון מלא בקבוצה".

הפרשנים באנגליה לא אהבו את ההופעה של התותחנים והתרשמו בעיקר מההופעה של לאו מסי. במירור כתבו: "לאו מסי סובב את הסכין והפך את המשימה הלא סבירה של ארסנל לבלתי אפשרית. התותחנים היו צריכים לנצל את המצבים שלהם. הם לא עשו זאת ונענשו. ונגר הדגיש לפני המשחק כי כל שער של בארסה יהיה כמו סכין בלב והוא צדק".

וגם: המדליסטית האולימפית ניפצה את המסך בגלל פלאמיני

עד כמה מתסכל היה ההפסד של ארסנל עבור אוהדיה? ובכן, אנחנו כבר רגילים לראות ברשת אוהדים שמנפצים טלוויזיות, אבל הפעם מדובר בקלי סותרטון האנגלייה, זוכת מדליה אולימפית בקרב 7 (ארד ב-2004), שהתעצבנה מהעבירה של פלאמיני שגרמה לפנדל, וניצלה את יכולת הטלת הכידון שלה כדי לשבור את המסך.

בספרד וגם באנגליה מסתלבטים על אוזיל

לפחות בנושא אחד שתי הקבוצות מסכימות וזה יכולתו החלשה של מסוט אוזיל. קשר ארסנל, שמככב בליגה, נתן הופעה חלשה במיוחד אתמול וסופג ביקורות קשות על כך שאינו מופיע למשחקים החשובים. הנה חלק מההסתלבטויות עליו ברשתות החברתיות.

אוזיל לא מקבל ציון ב"אס" הספרדי

אוהד ארסנל עצבני במיוחד

הנתון העגום של אוזיל בליגת האלופות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully