וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לשמועות: ניימאר סיכם על הארכת חוזהו בברצלונה עד 2021

הברזילאי שהיה מחוזר באנגליה, צפוי לחתום על חוזה חדש שיהפוך אותו למרוויח השני הכי גבוה באלופת אירופה. בקיץ האחרון ברצלונה דחתה הצעה ממנצ'סטר יונייטד בגובה 140 מיליון ליש"ט

one

ניימאר סיכם על הארכת חוזהו בברצלונה עד קיץ 2021 - כך קוראות הבוקר כל הכותרות בתקשורת הקטלאנית. נציגיו של הברזילאי המבריק ניהלו לאחרונה מגעים עם הנהלת המועדון והצדדים הגיעו לסיכום. חוזהו הנוכחי של ניימאר בברצלונה עתיד להסתיים בקיץ 2018, אבל כעת הוא צפוי לחתום על חוזה חדש לחמש שנים. הוא אמור להפוך למרוויח השני הכי גבוה בקבוצה אחרי ליאונל מסי.

הדברים הללו מגיעים בצל הדיבורים החוזרים ונשנים על חיזורים של קבוצות שונות אחרי ניימאר. בין היתר דובר על ניסיון של ריאל מדריד לפתות אותו לבירת ספרד ועל הצעה של מנצ'סטר יונייטד בגובה 140 מיליון ליש"ט - שנדחתה על ידי אלופת אירופה. חתימה שלו על חוזה חדש אמורה לעשות סוף לספקולציות לפחות בזמן הקרוב.

ברצלונה רכשה את ניימאר מסנטוס בקיץ 2013 תמורת סכום לא לגמרי ברור. נשיא המועדון ג'וספ מריה ברתומאו הודיע שהמועדון שילם 57 מיליון יורו, אבל חקירה של הפרקליטות ושל רשות המיסים בספרד, גילתה חשד שהכדורגלן ומשפחתו קיבלו בעצמם עשרות מיליוני יורו ושהסכום הכולל של העסקה מתקרב ל-90 מיליון יורו.

בקצת פחות משלוש השנים שלו בקאמפ נואו, ניימאר כבש 77 שערים ב-124 הופעות בכל המסגרות וזכה עם הקבוצה באליפות, ליגה האלופות, גביע ספרדי, גביע העולם לקבוצות, סופר קאפ אירופי וסופר קופה ספרדי.

שחקן ברצלונה, ניימאר. AP
77 שערים ב-214 הופעות בכל המסגרות. ניימאר/AP

הטריו של ברצלונה פגשו חבר ותיק בלונדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully