וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "מה אני אומר ל-MSN? אברקדברה, והקסם קורה"

רגע לפני ארסנל בשמינית גמר האלופות (ג', 21:45, 5+), מאמן ברצלונה התבקש לתאר את שיטת העבודה שלו עם מסי, ניימאר וסוארס ואמר: "הם הטובים בעולם, זה קל". אלכסיס: "לא יודע איך אגיב אם אכבוש"

שמינית הגמר, משחק ראשוןמחצית23/02/2016
ארסנל
    0
      ברצלונה
      one

      בווידאו: תקציר הנצחון של ברצלונה 1:2 על לאס פאלמס

      ארסנל תארח מחר (שלישי, 21:45, ספורט 5+) את ברצלונה למשחק הראשון ביניהן בשמינית גמר ליגת האלופות. שחקניו של לואיס אנריקה מגיעים לאחר ניצחון 1:2 על לאס פלמאס, שהגדיל את רצף המשחקים ללא הפסד של הקבוצה ל-32. המחזור האחרון בלה ליגה היה מצוין עבור בארסה, לאחר שגם ריאל מדריד וגם אתלטיקו מדריד סיימו את משחקיהן בתיקו והתרחקו עוד יותר מהמקום הראשון. כעת, תתפנה הקבוצה למאבקים האירופיים, ותקווה לעבור את ארסנל בדרך לריפיט ראשון בתולדות ליגת האלופות. הקבוצה האחרונה שזכתה בתואר האירופי פעמיים ברצף הייתה מילאן של אריגו סאקי ב-1989 ו-1990, אך זה היה טרם עידן הצ'מפיונס.

      שתי הקבוצות נפגשו שלוש פעמים בעשור האחרון בשלבי ההכרעה, כאשר הקטאלנים הם שיצאו מחייכים בכל המקרים. בעונת 2010/11 זה היה בשמינית, בעונה לפני כן ברבע, כאשר מסי כובש רביעיה מדהימה בגומלין, וב-2005/06 הקבוצות נפגשו בגמר בסטאד דה פראנס. עבור ארסן ונגר, ההדחה ב-2011 היא הרבה יותר מזכרון רחוק, אלא לקח להווה. "סבלנו בחלקים גדולים של המשחק ב-2011", הוא הודה, "אבל אנחנו צריכים להתעודד מזה שאחרי מחצית ראשונה קשה היינו יותר מסוכנים בשנייה. זה יעזור לנו במשחק הזה, לדעת שגם אם יש רגעים לא טובים, עדיין אפשר לנצח".

      מאמן ארסנל ארסן ונגר. GettyImages
      "נצטרך לשחק ביחד". ונגר/GettyImages

      ונגר, שהעניק מנוחה למספר שחקנים בתיקו בגביע מול האל, כולל מסוט אוזיל, ייאלץ להסתדר ללא ג'ק ווילשייר וסנטי קאסורלה שפצועים כבר תקופה ארוכה, להם התווסף גם הבלם גבריאל. שלא במפתיע, הצרפתי התייחס לקראת המשחק לשלישיה הקטלנית בחוד הספרדי: "מעבר לאיכויות שיש לכל אחד מהם בנפרד, יש ביניהם הבנה ופרגון שקשה למצוא, נצטרך לשחק ביחד כדי לעשות הגנה טובה ולהפיק את המקסימום מהחזקת הכדור שלנו".

      צרפתי נוסף שהתייחס לנושא החזקת הכדור במשחק, הוא שחקן העבר האגדי ששיחק בשתי הקבוצות, תיירי הנרי. "ארסנל צריכים לדעת שהם יחזיקו רק 30 אחוז מהזמן בכדור ולהיות הכי יעילים שאפשר. הם צריכים להגן כיחידה".

      כוכבה הגדול של ארסנל, אלכסיס סאנצ'ס, שהגיע לקבוצה מברצלונה לפני כשנתיים: "אני אף פעם לא מתחרט על ההחלטות שלי. לא היה קל לעזוב את ברצלונה. הגשמתי חלום כשהגעתי לשם אבל מעט שחקנים נשארים באותה קבוצה כל החיים. זה נורמלי לעזוב. היה מעבר חיובי ואני נהנה בארסנל, לא יודע איך אגיב אם אכבוש, תלוי ברגע".

      בברצלונה יחזרו להרכב איבן ראקיטיץ' וג'רארד פיקה שזכו למנוחה במשחק הליגה האחרון, ביחד עם סרג'יו בוסקטס שהיה מוצהב.

      כשנשאל מה הוא אומר לשלישיית MSN כדי להוציא את הטוב ביותר מהם, אמר המאמן: "אברקדברה, והקסם פשוט יוצא, פשוט ככה. יש לי את החלוצים הטובים בעולם, יש להם חופש, ולכולם יש את אותן מטרות. זה קל".

      הרכבי הקבוצות

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          2
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully