וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא לאציו: "מכרתי את פליפה אנדרסון למנצ'סטר יונייטד תמורת 60 מיליון יורו"

באיטליה מדווחים שהברזילאי יעזוב את הנשרים בקיץ, לאחר שקלאודיו לוטיטו טען: "רכשתי אותו תמורת שמונה מיליון יורו, ומכרתי אותו ב-60 מיליון יורו". לאציו הוציאה הודעת הכחשה

one
שחקן לאציו פליפה אנדרסון. Paolo Bruno, GettyImages
ילבש אדום? פליפה אנדרסון/GettyImages, Paolo Bruno

האם העברתו של הקשר הברזילאי פליפה אנדרסון למנצ'סטר יונייטד נסגרה? על פי דיווחים באיטליה, נשיא לאציו, קלאודיו לוטיטו, טען כי מכר את כרטיסו של השחקן לשדים האדומים תמורת 60 מיליון יורו. "רכשתי אותו תמורת שמונה מיליון יורו, ומכרתי אותו ב-60 מיליון יורו", טען לוטיטו בפני מקורביו, כך לפי הדיווח באיטליה. "הוא ישחק במנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה", הוסיף הבעלים.

לאציו מיהרה להגיב ופרסמה באתרה רשמי את התגובה הבאה: "לדברים שיוחסו לקלאודיו לוטיטו בנוגע למכירה לכאורה של פליפה אנדרסון אין אחיזה במציאות".

כזכור, אין זו הפעם הראשונה שהברזילאי הכשרוני בן ה-22 מועמד לשדים האדומים. גם בקיץ האחרון הוא הוזכר, כשעל פי דיווחים שונים האנגלים אף שיגרו הצעה רשמית ללאציו, שהחליטה לדחותה על הסף.

פליפה אנדרסון רשם 24 הופעות ליגה העונה באיטליה, מתוכן 14 בהרכב הפותח. הוא כבש שישה שערים בליגה והוסיף שער נוסף באירופה. הוא זכה לזימון לנבחרת הבוגרת של ברזיל כשנקרא לדגל על ידי דונגה בטורניר הקופה אמריקה האחרון, במהלכו גם רשם את הופעת הבכורה שלו במדי הסלסאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully