וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה סנטנריו: ארגנטינה בבית עם צ'ילה, ברזיל עם אקוודור

שתי פיינלסיטיות הקופה האחרון ייפגשו כבר בשלב הבתים, בטורניר שייצא לדרך ב-3 ביוני בארה"ב. האמריקאים עם קולומביה וקוסטה ריקה, מקסיקו יחד עם אורוגוואי. דונגה: "לא יודע אם ניימאר ישחק"

שחקן נבחרת צ'ילה, מרסלו דיאס, תופס בחולצתו של שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי. רויטרס
ייפגשו פעם נוספת. מסי בורח מדיאס/רויטרס

הלילה (בין ראשון לשני) נערכה הגרלת הקופה אמריקה סנטנריו - הגרסה המורחבת של קופה אמריקה 2016 בו יצוינו 100 שנה להקמת ההתאחדות לכדורגל של דרום אמריקה ו-100 שנה לטורניר הקופה אמריקה הראשון. ארגנטינה וצ'ילה שהגיעו לגמר הקופה ב-2015, הוגרלו לאותו בית, ברזיל תפגוש את אקוודור החזקה וארה"ב ויורגן קלינסמן יתעמתו עם קולומביה.

בית א': ארה"ב, קולומביה, קוסטה ריקה, פרגוואי

בית ב': ברזיל, אקוודור, האיטי, פרו

בית ג': מקסיקו, אורוגוואי, ג'מייקה, ונצואלה

בית ד': ארגנטינה, צ'ילה, פנמה, בוליביה

מאמן נבחרת ברזיל דונגה. רויטרס
מודאג. דונגה/רויטרס

מאמן הסלסאו, דונגה, התייחס לאפשרות שהכוכב הגדול של נבחרתו, ניימאר, כלל לא יגיע: "אני לא יודע אם הוא ישחק. עוד לא דיברנו עם לואיס אנריקה. אנחנו לא רוצים לפגוע בניימאר, שלא יזכה לימי מנוחה רבים בין סיום העונה עם ברצלונה לבין תחילתו של הטורניר. אדבר עם השחקן ואראה איך הוא מרגיש בסיום העונה בספרד".

הקופה אמריקה סנטנריו יתקיים בארה"ב בתאריכים 3-26 ביוני ולא פחות מ-10 אצטדיונים יארחו את המשחקים. מלבד 10 הנבחרות הדרום אמריקאיות, ארה"ב המארחת ומקסיקו שכבר הפכה למשתתפת קבועה בקופה אמריקה, תשחקנה ארבע נבחרות נוספות. קוסטה ריקה שזכתה בגביע סנטרואמריקה 2014, ג'מייקה שזכתה בגביע הקריבי ב-2014, והאיטי ופנמה שעלו דרך משחקי פלייאוף.

זו תהיה הגרסה ה-45 של הקופה אמריקה, אבל עדיין לא ברור אם היא תהיה חד פעמית. הטורניר הבא יתקיים ב-2019 בברזיל ועדיין לא הוחלט אם מספר המשתתפות בו יירד בחזרה ל-12, או ששוב תופענה 16 נבחרות מדרום, מרכז וצפון אמריקה והקריביים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully