וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "מקווה שאנחנו יוצאים מהמשבר, הקהל היה מדהים"

פורוורד הפועל ירושלים, שהצטיין עם 23 נקודות ב-67:72 מול הפועל תל אביב, נשמע מרוצה בסיום. דני פרנקו על השמועות סביבו: "אורי אלון יודע שאני מתרכז רק בקבוצה וכל השאר שטויות מבחינתי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שלושה הפסדים ברציפות, חזרה הפועל ירושלים לחייך הערב (ראשון) כשניצחה 67:72 את הפועל תל אביב, במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל. ליאור אליהו הוביל את קלעי הירושלמים עם 23 נקודות. דני פרנקו קיבל סיבה קטנה לדאגה כשראה את בר טימור נפצע בפניו במהלך הרבע השלישי. הגארד נזקק למספר תפרים בגבה.

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
מתרכז איך לחזק את הקבוצה. פרנקו/קובי אליהו

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו אמר בסיום: "ברור שאנחנו לא בתקופה הכי טובה אבל היינו צריכים את הביטחון הזה. היינו צריכים לחזור עם רוח מלחמה ולשים את התחושות שלנו מהיורוקאפ בצד. צריך להתגבר על זה דרך מלחמה ומשחק כמו היום עם מלחמה ואנרגיות. כדורסל גדול לא היה פה, אבל אם נבוא עם הספיריט והגישה הנכונה זה ייראה יותר טוב".

על עתידו: "אורי יודע שבלי קשר למה שמסביב אני מנתק את עצמי. גדלתי במקומות שבהם למדתי איך להתייחס לדברים. אנחנו רוצים רוצים לנצל את התקופה הזו כדי לחזק את הקבוצה וכל היתר שטויות". פרנקו הוסיף: "אנחנו לא יכולים לנצח עכשיו בכדורסל גדול, אנחנו לא בסיטואציה הזאת, אנחנו צריכים מהתקופה הזאת ודיברנו על זה לפני שבועיים כשחזרנו לארץ, לפני אילת, שבסך הכל בליגה המצב שלנו טוב ואנחנו מנצחים משחקים וזה טבעי ותמיד היה פה ותמיד יהיה פה, כי זה קרה המון שנים אחורה, וברגע שאתה יוצא מאירופה יש נפילה מסוימת. אחרי פיק מסוים יש ירידה מסוימת, והדרך שלנו לצאת מזה היא להסתכל אחורה למשחקים שניצחנו, ואמרנו שאם לא נרים את האינטנסיביות ההגנתית שלנו, אנחנו צריכים להגיע יותר קשוחים לאפריל ומאי ולדעת לשחק יותר טוב ביחד".

פורוורד ירושלים ליאור אליהו הוסיף: "אני מקווה שאנחנו יוצאים מהמשבר. אנחנו קבוצה טובה, אנשים מתאמנים ועובדים קשה. הקהל היה מדהים ודחף אותנו מהתחלה. האוהדים הם חלק אינטגרלי מהקבוצה. ברגע שהם יודעים מה קורה ונמצאים בעניינים זה מחבר אותם יותר לקבוצה".

מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי: "לא ידענו לקחת בחצי השני את ההזדמנויות שהיו לנו. רצינו להגיע למשחק צמוד ולהחליץ את ירושלים. הגנתית היינו בסדר אבל היה חסר לנו עוד קצת התקפית כדי לנצח".

על קונגר הזר החדש אמר אברהמי: "הוא לא היה דומיננטי בהתקפה, אבל הגנתית הוא היה טוב. מקווים שהוא יביא לנו את הדברים הנוספים שזה חטיפות והגנה ומאמין שבמשחק הבא הוא יהיה יותר טוב. כל הליגה הזו היא צפופה, מודעים לחשיבות המשחק הבא מול חולון ונגיע אליו מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully