וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ': "הבחורה צריכה לקבל עונש רציני מאוד. אני ישן מצוין בלילה"

"היא מחפשת פרסום", "אין לי מושג למה היא נזכרה בזה עכשיו", "אני אדם חזק שלא סופר, אבל מישהו אחר יכול היה להתאבד", "ברור שאגיב". שחקן העבר עונה לבקי גריפין

מערכת וואלה!

בווידאו: משדר הספורט היומי

שמו של איל ברקוביץ' עלה השבוע לכותרות, ולא בהקשר חיובי. העיתונאית בקי גריפין העלתה בשבוע שעבר פוסט בדף הפייסבוק שלה, ובו טענה בין היתר כי ברקוביץ' דחף ידיים למכנסיה. הערב (ראשון), בתוכנית הספורט של 102FM, התייחס שחקן העבר לנושא, וטען כי החל ממחר העניין יטופל על ידי עורך דינו.

"אם אני בסדר? אני יותר מבסדר. אני ישן מצוין בלילה ורק מי ששלם עם עצמו ישן טוב בלילה. אני לא רוצה להגיד את שמה של הבחורה כי היא לא שווה את הפרסום. חוץ מלבקש פרסום ולדרוש תשומת לב, אני לא זוכר אותה בכלל. לא יודע מה היא רוצה. היא טוענת שזה היה לפני 15 או 17 או 18 שנה. היה לי משעמם, אז הסתכלתי על עברה. ראיתי שלפני חודש היא רבה עם עומרי כספי וארוסתו, ולפני חצי שנה היא לכלכה על נינט טייב שהיא לא יודעת לשיר או לכתוב. לפני שנתיים או שלוש היא תבעה את אל על בטענה שנשפך עליה תה ולכן היא לא יכולה לפתח את הקריירה שלה".

ברקוביץ' הוסיף: "הבחורה מחפשת פרסום. איך כתב לי חבר טוב? דפדף, דפדף. אם לא הייתי בסדר, לא הייתי מתראיין ואם לא הייתי מפורסם בכלל לא היו מדברים על זה. אין לי מושג למה היא נזכרה בזה עכשיו. כשהתקשרו אליי מערוץ 2 אמרתי להם שאני לא יודע מי זו בכלל. היא צריכה להיענש אם יתברר שהיא משקרת. עונש רציני מאוד. אני אדם חוזק שלא סופר, אבל אם יש אדם בעל משפחה וילדים, הוא יכול להתאבד. היא יושבת בניו יורק, בסלון, וכתבה פוסט שאני לא יודע איפה היא המציאה אותו, ושאיל יתמודד. ברור שאגיב. היא צריכה להיענש. יש עורך דין והוא יטפל בזה החל ממחר. אם היא לא הולכת למשטרה, סימן שזה לא קרה".

בקי גריפין. אביב חופי
"צריכה להיענש". גריפין/אביב חופי

ברקוביץ' אמר את הדברים בתגובה לפוסט שפרסמה גריפין בדף הפייסבוק שלה בשבוע שעבר, ובו היא טענה ש"הוא עקב אחריי עם הרכב פעם ממסעדה (הקיוטו בהרצליה) לבר (האייס בתל אביב). שם הוא דחף לי בכוח ידיים למכנסיים -- במקום הומה אדם -- ומן הסתם העפתי אותו ממני. הוא המשיך, וניסה לגרום לי לעזוב את המקום כדי ללכת איתו לחדר שלו בבית מלון כי הוא היה לדבריו 'מת לקרוע לי ת'צורה'".

באותו יום בו גריפין פרסמה את הפוסט, ברקוביץ' הגיב לחדשות 2, הכחיש את כל הדברים ואמר: "מדובר בשקרנית, לא היה ולא נברא. אני לא יודע אפילו איך היא נראית. אני כבר אתייעץ עם עורך הדין שלי ואגיש נגדה תביעה".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully