וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הנהלה באינטר: "מוריניו נהנה כרגע, הוא בדרך למנצ'סטר"

בדי מוראטי, אחותו של נשיא הקבוצה לשעבר מאסימו מוראטי, התראיינה מיד לאחר ארוחת צהריים עם הפורטוגלי וחשפה את יעדו הבא. מוריניו: "אני לא מחפש קבוצה, הקבוצות מחפשות אותי"

חברת הנהלה באינטר בדי מוראטי. GettyImages
"מוריניו הולך למנצ'סטר". מוראטי/GettyImages

הספקולציות סביב עתידו של ז'וזה מוריניו לא מפסיקות לצוץ. הפורטוגלי, כך על פי הדיווחים, סירב לאחרונה להצעות מסין ומאיטליה, מכיוון שהוא ממתין לדבר האמיתי מבחינתו - משרת המאמן במנצ'סטר יונייטד. ברחבי היבשת מתייחסים להגעתו לאולד טראפורד כאל עניין מוגמר ממש, ואישור לכך התקבל דווקא ממקור לא צפוי.

בדי מוראטי, אחותו של נשיא אינטר לשעבר, מאסימו מוראטי, וחברת הנהלה בקבוצה בהווה, נפגשה עם מוריניו לארוחת צהריים בזמן ששהה במילאנו. בראיון שנתנה לאחר מכן לתקשורת האיטלקית, נשאלה מוראטי על הסיכוי שהמאמן יגיע בסופו של דבר לקדנציה שניה דוקא באינטר, וענתה: "הוא לא יגיע. הוא שמח עכשיו, הוא הולך למנצ'סטר".

מוריניו בילה מספר ימים באיטלה וצפה במשחק הנצחון של אינטר מול סמפדוריה. "נסעתי למילאנו כדי להודות באופן אישי לאדון מוראטי", הוא הסביר את הנסיעה, "עזבתי את אינטר ב-2010 ומאז עבדתי קשה בריאל ובצ'לסי, כך שהיה לי קשה למצוא רגע לאכול עם משפחת מוראטי".

לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
יפוטר כבר בקרוב? ואן חאל/GettyImages

כאשר נשאל על עתידו, אמר: "כרגע יש לי כבוד לכל מאמן וכל מועדון. אני לא מחפש קבוצה, הקבוצות מחפשות אותי. אני רק יודע שאני אוהב כדורגל ושאחזור עם אותה התשוקה ואמביציה שאני תמיד מביא איתי".

על רקע היכולת והתוצאות שמציגה מנצ'סטר יונייטד העונה, ובתקופה האחרונה בפרט, יש אפשרות כי לואי ואן חאל לא יצליח להחזיק בכסאו על לסיום העונה, ומוריניו יחליפו כבר בשבועות הקרובים, אך גם אם ההולנדי ישרוד עד לשריקת הסיום של העונה, 'המיוחד', שרצה להגיע כבר כיורשו של אלכס פרגוסון, צפוי לקבל את המשרה הנחשקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully