וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק ההירואי של דריימונד גרין: "אני הסנטר הכי טוב ב-NBA"

בהיעדר בוגוט ואזלי, הפאוור פורוורד הרב גוני של גולדן סטייט תופקד כסנטר ונתן נוקאאוט לדיאנדרה ג'ורדן. תומפסון מחמיא: "השומר המגוון בהיסטוריה", קר: "הוא הלב שלנו". וגם: מספרי הלילה

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. AP
אחד בשביל כולם. דריימונד גרין/AP

מספרי הלילה

* אחרי הניצחון הלילה, הווריירס עלו למאזן 5:49, המאזן הטוב בתולדות הליגה אחרי 54 משחקים. שיקגו המיתולוגית של 1995/96 רשמה הפסד אחד יותר מהווריירס בתקופה זו.

* דריימונד גרין הגיע לטריפל דאבל בפעם ה-11 העונה, הכי הרבה ב-NBA. ראסל ווסטברוק במקום השני עם 8.

* גרין מדורג במקום השלישי בתולדות גולדן סטייט במספר הטריפל דאבלים, עם 12 כאלה.

* חשבתם שקליי תומפסון פחות מרשים מבעונה שעברה? הלילה הוא קלע בפעם העשירית יותר מ-30 נקודות. בכל העונה שעברה היו לו שמונה משחקים כאלה.

* הווריירס הגיעו ל-100 ניצחונות רצופים במשחקים בהם הובילו ב-15 נקודות או יותר.

* מיאמי עומדת על מאזן של 3:14 מאז עונת 2010/11 במשחקים בהם כריס בוש ודווין וייד לא משחקים.

seperator

חצי שעה לפני הג'אמפ בול, סטיב קר בישר לדריימונד גרין שיפתח כסנטר מול הקליפרס בשל הפציעות של אנדרו בוגוט ופסטוס אזלי. למרבה ההפתעה הפאוור פורוורד המגוון של הווריירס הגיב היטב לאתגר, על אף שמולו ניצב אחד הסנטרים היותר איכותיים בליגה, דיאנדרה ג'ורדן. גרין סיים עם טריפל דאבל (18 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים), עצר את סנטר הקליפרס על סל שדה אחד בלבד במחצית הראשונה וקלע עליו חמישה סלים בצבע. הקליפרס אמנם ניצחו בריבאונדים, אבל למרות החיסורים, גולדן סטייט קלעה יותר נקודות בצבע.

"אני הסנטר הכי טוב ב-NBA", אמר גרין, ספק בצחוק ספק ברצינות. "דריימונד היה מבריק כהרגלו. בכל מיני דרכים הוא המפתח שלנו לכל דבר. הוא הלב של ההגנה שלנו, הוא הלב של הפיק אנד רול עם סטף קרי. הוא עושה הכל. הוא שחקן יוצא מהכלל, אני עדיין מתקשה להאמין שהוא גבוה ממני רק באינצ' אחד", החמיא סטיב קר.

גם קליי תומפסון, שכיכב עם 32 נקודות, פינה את הבמה לגיבור הערב. "הוא מצליח לעמוד בכל מצ' אפ. אפשר לראות את התשוקה שלו בכל מהלך. לא חשוב את מי הוא שומר, הוא השומר הכי מגוון אי פעם".

עוד באותו נושא

למרות איבוד עשתונות בסיום: גולדן סטייט גברה על הקליפרס ב-LA

לכתבה המלאה
דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס, עם דיאנדרה ג'ורדן, לוס אנג'לס קליפרס. AP
דיאנדרה ג'ורדן לא הצליח לעצור את גרין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully