וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: נבחרת ישראל השיגה ניצחון בכורה במוקדמות היורובאסקט

אחרי שני הפסדים, שי דורון (22 נק') ונעמה שפיר (18, 7 אס' ו-5 ריב') הובילו את הנבחרת ל-72:76 ביתי על בוסניה ושמרו על הסיכוי להעפיל מבית ח'. לפני המשחק: טקס פרידה מלירון כהן

נעמה שפיר שחקנית נבחרת ישראל. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
יש ניצחון. נעמה שפיר/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

נבחרת הנשים של ישראל השיגה הערב (שבת) ניצחון ראשון במסגרת מוקדמות יורובאסקט 2017, בזכות 72:76 ביתי על נבחרת בוסניה. האורחות הגיעו גם הן אחרי שני הפסדים, אך למרות הקטנת הפער לא הצליחו להפוך את התוצאה. הנבחרת של עדן ענבר שמרה על סיכוייה בבית ח', בו טורקיה נותרה המושלמת היחידה אחרי ניצחון ברומניה ולפני הביקור שלה באולם הדרייב אין ביום רביעי.

לפני המשחק ערך איגוד הכדורסל טקס פרישה מיוחד ללירון כהן, שיאנית ההופעות ומלכת הנקודות של נבחרת ישראל בכל הזמנים.

שי דורון שחקנית נבחרת ישראל. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
הובילה את הקלעיות. שי דורון/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

שי דורון הובילה את ישראל לפתיחה טובה ויתרון 9:15, אבל הבוסניות חזרו וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 21:24. הפער של האורחות גדל מעט ברבע השני, לפני שנעמה שפיר סיפקה ארבע נקודות רצופות והחזירה את ישראל לתמונה, בדרך ל-38:38 בהפסקה.

אלישה קלארק נתנה דחיפה לחבורה בלבן עם פתיחת הרבע השלישי ועם ריצת 0:10 עלתה ישראל ליתרון 38:48. אלא שגם הפעם הבוסניות חזרו עם קליעות טובות מחוץ לקשת ושלחו את המשחק ל-10 דקות דרמטיות עם 55:52 בלבד. שלשה של אופיר בנט ושני סלים רצופים של דורון שמרו על היתרון הישראלי, לפני שבוסניה השוותה פעם נוספת וקטיה אברמזון ענתה עם שלשה שהקפיצה את הקהל בדרייב אין ועם קליעות עונשין של שפיר סללה את הדרך לניצחון.

קלעו לנבחרת: שי דורון 22 נקודות, נעמה שפיר 18 (7 אסיסטים, 5 ריבאונדים), אלישה קלארק 16, קטיה לויצקי 8, אופיר בנט 7, קטיה אברמזון 5, רוני בן נון, נופר שלום, אורטל אורן וליעד סואץ קרני שותפו ולא קלעו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טקס פרידה משחקנית נבחרת ישראל לשעבר לירון כהן. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
נפרדה בהתרגשות. לירון כהן/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully