וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות באיטליה: פרנצ'סקו טוטי עשוי לפרוש בתום העונה

קפטן רומא הנצחי כמעט מסיים חוזה, כרגע לא ברור אם יחדש אותו או יקבל תפקיד ניהולי במועדון, כל זאת על רקע יחסים לא טובים עם המאמן ספאלטי. טוטי לעיתונאים לאחר ריאל: "למה אתם עדיין מדברים איתי?"

שחקן רומא, פרנצ'סקו טוטי. GettyImages
מתקרב לפרישה? טוטי/GettyImages

מתגברות ההערכות באיטליה שקפטן רומא, פרנצ'סקו טוטי, יפרוש בתום העונה ממשחק פעיל ויעבור לתפקיד ניהולי במועדון. טוטי, שיהיה בספטמבר בן 40, משחק כל חייו במועדון מהבירה והוא מכונה, בין שלל כינוייו, המלך של רומא. החוזה הנוכחי שלו מסתיים בסוף העונה וכרגע לא ברור אם יחודש.

טוטי סבל השנה מפציעה ארוכה ושותף בליגה האיטלקית חמש פעמים בלבד, כאשר רק פעמיים מתוכן הוא פתח בהרכב. נוסף על כך, מסתמן כי יחסיו עם המאמן לוצ'יאנו ספאלטי, שחזר במהלך העונה למועדון לקדנציה שניה, לא טובים במיוחד.

כאשר נשאל על הנושא, אמר ספאלטי: "אני מאמן את רומא, לא טוטי. יש לי כבוד עצום להיסטוריה ולאיכויות שלו, אבל אני חושב על תוצאות, ואני לוקח החלטות בהתאם לזה ולא לרקע של שחקן כזה או אחר. מערכת היחסים שלי עם טוטי היא בסדר גמור מבחינתי. אם זה ככה גם מבחינתו תאלצו לשאול אותו".

מאמן רומא לוצ'יאנו ספאלטי. GettyImages
"אני המאמן, לא טוטי". ספאלטי/GettyImages

ומה באשר לשחקן עצמו? בסיום משחק ההפסד 2:0 לריאל מדריד במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות, שנערך השבוע, אליו נכנס טוטי רק בדקה ה-87 כאשר תוצאת הסיום כבר נקבעה, ניגשו מספר עיתונאים למספר 10 האגדי בנסיון לשאול אותו על המשחק, ונתקלו בתשובה: "למה אתם עדיין מדברים איתי?", הרומזת כי טוטי לא מרגיש ממש חלק מן הקבוצה בשלב הזה.

כבר בינואר אמרה אישתו, הדוגמנית אילארי בלאסי: "הזמן מתקרב. הוא יהיה בן 40 בשנה הבאה. אני חושבת שהוא מתחיל לרצות דברים אחרים, אבל הוא בטוח ימשיך להיות מעורב בכדורגל".

בתקשורת האיטלקית פורסם כי טוטי מצפה לשבת בחודש הבא עם נשיא הקבוצה ג'יימס פלוטה על אפשרות להארכת חוזהו. במידה ויחליט לפרוש, צפוי לקבל חוזה כמנהל הקבוצה לשש שנים.

הרקורד של טוטי ברומא הוא מדהים. הוא כבש 244 שערי ליגה ב-593 הופעות (שלישי בהופעות בתולדות הליגה), ובסך הכל 300 שערים בכל המסגרות. הוא לקח עם הקבוצה אליפות היסטורית בעונת 2000/01 וגם זכה איתה בשני גביעים. כמובן שהוא גם שיחק במשך שנים ארוכות במדי נבחרת איטליה. בקרוב הפרידה?

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן רומא פרנצ'סקו טוטי ואשתו אליארי בלאסי. GettyImages
"הוא מתחיל לרצות דברים אחרים". בלאסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully