וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למנצ'סטר יונייטד? זלאטן: "דברים גדולים יקרו בעונה הבאה"

כוכב פריס סן ז'רמן, שמסיים את חוזהו בתום העונה, התייחס לעתידו ואמר: "יכול לומר שאני עדיין בכושר טוב". באנגליה מעריכים: השבדי בן ה-34 עשוי לחבור למוריניו ולשחק בשדים האדומים בעונה הבאה

one

האם זלאטן איברהימוביץ' ישחק בעונה הבאה בפרמיירליג? חלוצה השבדי של פריס סן ז'רמן נמצא בעונה האחרונה בחוזהו וכבר כעת ברור שהוא לא יישאר במועדון הצרפתי בעונה הבאה. איברהימוביץ' בן ה-34, שקורע רשתות גם השנה במועדון הצרפתי, צפוי לעבור לקבוצת מיאמי שבבעלותו של בקהאם ב-2018, אבל מה יהיה איתו בעונה הבאה?

שחקן פריס סן ז'רמן, זלאטן איברהימוביץ'. AP
בדרך ליונייטד? זלאטן/AP

החלוץ התייחס לעתידו ואמר היום: "יש לי עוד שלושה חודשים פה ואני יקרו דברים גדולים. אני יכול רק להגיד שאני בכושר". הציטוטים הללו של זלאטן מיד העלו ספקולציות באי הבריטי שלפיהן הוא יעבור בעונה הבאה למנצ'סטר יונייטד ויחבור לז'וז'ה מוריניו שעשוי להחליף את ואן חאן כמאמן השדים האדומים.

זלאטן, שכבש את השער הראשון ב-1:2 של קבוצתו מול צ'לסי במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות, הזהיר משאננות לקראת הגומלין בלונדון כשאמר: "אני חושב שצ'לסי קבוצה פנטסטית, היא משחקת הרבה יותר טוב מאשר באנגליה. יש לה שחקנים פנטסטיים ואנחנו יודעים שהגומלין לא יהיה קל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully