וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מארקה" מציג: הקשר בין בלמים מספרד לכדורגל הישראלי

קרלוס גרסיה ("הכדורגל פה לוקה מבחינה טקטית"), מארק ואליינטה ("היחס אליי מצוין"), אברהם פאס ("ההבדלים עצומים") וחסוס רואדה ("השחקן הישראלי פחות מגן") לקחו חלק בכתבה של האתר הספרדי, וסיפרו על החיים בישראל. התוצאה לפניכם

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: מארק ואליינטה מדבר בתחילת העונה על ישראל ומכבי חיפה

שחקן מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה. קובי אליהו
"ליגת האלופות הייתה התגשמות חלום". גרסיה/קובי אליהו

בשנים האחרונות מגיעים לליגת העל יותר ויותר שחקנים מהליגה הספרדית, בדגש על שחקני הגנה. "מארקה" הספרדי שם גם הוא לב לתופעה, החליט לבדוק את הנושא לעומק וערך ראיונות עם מספר בלמים אשר משחקים בימים אלה בישראל. קרלוס גרסיה (מכבי תל אביב), מארק ואליינטה (מכבי חיפה), אברהם פאס (בני סכנין) וחסוס רואדה (בית"ר ירושלים) שיתפו כולם מדעותיהם לגבי הליגה והמדינה.

קרלוס גרסיה

"לכל שחקן יש את הסיבות שלו להגיע לכאן. כלכלית, הרפתקה חדשה, ללמוד על מדינה אחרת והאפשרות לשחק במפעלים אירופיים. הכדורגל הישראלי לוקה מעט בחסר במה שקשור לטקטיקה, לעומת ספרד שם הרמה הטקטית גבוהה מאוד. ההשתתפות בליגת האלופות הייתה התגשמות חלום".

מארק ואליינטה

"בישראל מחפשים בלמים מספרד כי הם רוצים ניסיון ויודעים שאנחנו מגיעים עם מודעות טקטית ויודעים כיצד לנוע עם ובלי הכדור. בישראל עובדים יותר על טכניקה ויצירתיות. לא פתחנו טוב את העונה אך כרגע המצב טוב יותר. היחס אליי ואל המשפחה שלי הוא מצוין. האוהדים מלווים אותנו לכל מקום".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גליינור פלט שחקן מכבי חיפה מול חסוס רואדה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"האוהדים מאוד חמים". רואדה/קובי אליהו

אברהם פאס

"מעריכים פה מאוד את הנסיון והידע הטקטי שמגיע עם מי ששיחק בליגה הראשונה או השניה בספרד. ההבדל עצום כי בספרד משחקים החלוצים הטובים בעולם".

חסוס רואדה

"האוהדים מאוד חמים ותומכים. מדהים העידוד שאנחנו מקבלים גם מחוץ לבית. השחקן הישראלי רגיל יותר לתקוף ופחות להגן. בספרד, אנחנו מתאמנים מילדות על טקטיקה ופיזיות".

בכתבה ציינו גם את הגעתו הצפויה לישראל של פרננדו היירו, גם הוא בעברו בלם ספרדי, שאמור לשמש כיועץ מקצועי של ההתאחדות לכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully