וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תציע לקלאודמיר חוזה לעונה נוספת

18.2.2016 / 11:03

הברזילאי שיסיים את חוזהו הנוכחי בסוף העונה, מבוקש בקבוצות אחרות בליגת העל וטביב ינסה להבטיח את הישארותו. כ-4,000 אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק בעכו, שכטר המוצהב ייעדר

one

כ-4,000 אוהדים צפויים ללוות את בית"ר ירושלים למשחק החוץ נגד הפועל עכו ביום ראשון וההערכה היא שהקופות לא תפתחנה ביום המשחק. בקבוצה מהבירה מקווים להמשיך את המומנטום אחרי הניצחון המרשים על מכבי חיפה, ולעשות עוד צעד להבטחת המקום השלישי והכרטיס לאירופה. איתי שכטר ייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים ונראה שלידור כהן או דובב גבאי יפתחו במקומו.

הבעלים אלי טביב מתכוון להתעסק במרבית החוזים של הצוות המקצועי והשחקנים רק בסיום העונה, אבל ישנם כמה מקרים דחופים יותר אותם הוא יציב בראש סדר היום. אחד מהם הוא קלאודמיר, שחוזהו יסתיים בסוף העונה ושלמועדון אין אופציה עליו. הברזילאי למעשה רשאי לחתום כבר היום בקבוצה אחרת (ולעבור אליה רשמית ב-1 ביולי) והוא זוכה לעניין רב בליגת העל הישראלית. טביב ינסה לסכם איתו לעונה נוספת ולהבטיח את הישארותו בהקדם.

אגב קלאודמיר, הברזילאי שוב היה ראשון במדד הקילומטרז' במשחק נגד מכבי חיפה, אחרי שצבר 11.5 קילומטרים. דן איינבינדר היה שני אחריו. בקבוצה נרשמה שביעות רצון מכך שכל שחקני הקבוצה גמעו למעלה מ-100 קילומטרים וזכו במרבית קרבות המגע. הקטגוריה האחרונה המוביל היה דוד קלטינס.

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים מול מהראן ראדי שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
רשאי לחתום כבר היום בקבוצה אחרת ללא תמורה. קלאודמיר/ברני ארדוב

מי שצפוי להצטרף לקבוצה הבוגרת בעונה הבאה הוא הקשר הצעיר אור ועקנין, שמושאל העונה להפועל קטמון. ועקנין כבר ערך בכורה בבית"ר בסוף השנה שעברה ובקבוצה עוקבים אחריו ומשוכנעים שהוא יוכל להתמודד על מקומו בסגל הקבוצה בשנים הבאות. אבישי כהן שמחלים מפציעה צפוי לחזור לרוטציה במהלך משחקי הפלייאוף העליון.

בבית"ר חששו מעונש רדיוס עקב הדלקת האבוקות במשחק נגד מכבי חיפה ובסך הכול יצאו מרוצים מהחלטת בית הדין שהסתפק בקנס. יחד עם זאת במועדון עדיין שוקלים לערער על גובה הקנס - 50 אלף שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully