וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונדה ראוזי: "שקלתי ברצינות להתאבד אחרי ההפסד להולי הולם"

כוכבת ה-MMA חשפה מחשבות קשות שעברו בראשה אחרי הפסד תואר האליפות ב-UFC: "חשבתי שאף אחד לא שם עלי, שאני כלום. רק כשראיתי את בן זוגי החלטתי לחיות". על הקרב: "היא שיחררה לי את השיניים מהמקום"

רונדה ראוזי לוחמת ufc אמריקאית. AP
תחזור חזקה יותר? ראוזי/AP

יותר משלושה חודשים אחרי ההפסד המאכזב שלה להולי הולם, רונדה ראוזי חשפה היום (שלישי) רגשות מטרידות שעברו בראשה אחרי ההפסד. ראוזי, שלקחה את ההפסד ואיבוד אליפות ה-UFC בצורה קשה מאוד והחליטה לקחת הפסקה מהספורט ללא תאריך חזרה, חשפה כי חשבה לפגוע בעצמה ואפילו לסיים את חייה.

ראוזי אמרה: "ישבתי שם ואמרתי לעצמי שאני הולכת להרוג את עצמי, להתאבד. אמרתי לעצמי שאני כלום ולאף אחד לא איכפת ממני. אני עושה המון דברים ואף אחד לא שם ז**. חשבתי שברגע שאיבדתי את התואר, כולם יפנו את גבם".

ראוזי גם חשפה מדוע ירדה מהרעיון: "הסתכלתי על בן הזוג שלי טרוויס בראון (לוחם UFC במשקל כבד) ואמרתי לעצמי שאני חייבת ללדת את הילדים שלו. אני צריכה להישאר בחיים בשביל זה".

הלוחמת הולי הולם מול רונדה ראוזי. GettyImages
לא זוכרת הרבה. ראוזי מול הולם/GettyImages

ראוזי גם דיברה על הקרב ודרך ההתנהלות שלו: "כבר בהתחלה חטפתי מכה שחתכה לי את הפה ושיחררה לי מעט את השיניים. אחרי זה אני כמעט לא זוכרת כלום. כנראה שרק ניסיתי להחביא את העובדה שאני לא באמת שם".

ראוזי המשיכה: "אני חושבת שהעמסתי על עצמי יותר מדי. זה היה קרב ההגנה השלישי שלי על התואר בתוך תשעה חודשים. אני לא חושבת שמישהו עשה את זה בעבר".

לסיום, ראוזי חשפה כי היא התאוששה מהסיפור ומחפשת לחזור לאוקטגון מתישהו לקראת סוף 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully