וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה במיאמי: כריס בוש שוב סובל מקריש דם ועלול שלא לחזור העונה

במיאמי חוששים לעתידו המקצועי והבריאותי של הפורוורד, שהחמיץ תקופה ארוכה גם בעונה שעברה בנסיבות דומות. קליבלנד מוכנה להעביר את קווין לאב בטרייד, גם אטלנטה בעקבות בלייק גריפין

כריס בוש שחקן מיאמי היט חוגג. GettyImages
שוב מדאיג את מיאמי. כריס בוש/GettyImages

חשש נוסף לעתידו המקצועי ולבריאותו של כריס בוש: כוכב מיאמי שוב סובל מקריש דם ברגלו השמאלית, אחרי שכבר בעונה שעברה החמיץ תקופה ארוכה בשל אותה בעיה רפואית. כזכור, בוש נעדר ממשחק האולסטאר, והוא יעבור בימים הקרובים סדרה של בדיקות על מנת לקבוע כיצד לנהוג, כשחזרתו למגרשים העונה מוטלת בספק. עדיין לא נמסרה מהשחקן או מהקבוצה הודעה רשמית על מצבו. הוא צפוי להיבדק ביום חמישי כדי לקבוע את חומרת המצב, והאם ייאלץ להשתמש במדללי דם ויוכל לחזור לשחק העונה.

בוש, 31, הוא הקלע הבולט העונה של מיאמי עם ממוצע של 19.1 נקודות למשחק. הוא ציין בפני מקורביו שהוא אופטימי בנוגע לאפשרות שיחזור לשחק העונה. הוא פרש מהאולסטאר בגלל מה שהוא והקבוצה הגדירו כ"בעיה בשוק". הוא נשאר בטורונטו, עובדה שעל פי הדיווחים מרמזת שהוא מאמין שניתן לטפל בבעיה, בין אם זה קריש דם או לא. הוא ישב על הספסל במשחק האולסטאר, עם מדי הקבוצה, ולקח חלק באירועים. בשנה שעברה מצבו היה אחר לגמרי, כשהוא עצמו העיד ש"לא יכולתי לזוז, סבלתי מכאבים".

שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב. AP
גם הוא יעזוב? לאב/AP

חדשות לקראת הטרייד דדליין

* אטלנטה, מיאמי ויוסטון מנהלות משא ומתן על טרייד משולש שיעביר את דוויט הווארד לג'ורג'יה, את אל הורפורד או ג'ף טיג למיאמי ואת ווייטסיייד, דראגיץ' או אנדרסון ליוסטון.

* ההוקס מעוניינים גם בבלייק גריפין.

* אטלנטה ואינדיאנה דנות על טרייד אפשרי בין ג'ף טיג לג'ורג' היל.

* קליבלנד מציבה את אימן שאמפרט וטימופיי מוזגוב כמועמדים לטרייד. הקאבס שוקלים להעביר את גם את קווין לאב, אך מוכנה להעבירו רק עבור כוכב גדול אחר.

* מינסוטה מנסה להעביר את בטרייד את קווין מרטין או מארק פיין ופתוחה גם להעביר את ריקי רוביו. הם מעוניינים במייסון פלאמלי.

* דנבר מקווה להעביר את קנת' פאריד בטרייד.

* אורלנדו מוכנה להעביר בטרייד את טוביאס האריס ו-ויקטור אולדיפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully