וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בחגיגות של אוהדי בית"ר ירושלים אחרי הניצחון על מכבי חיפה

16.2.2016 / 14:44

הקהל חגג, דראפיץ' דיבר על השינוי בקבוצתו:"אנחנו לא כמו ברצלונה וריאל, אלא כמו אתלטיקו ולסטר". שחקנים על אלירן עטר: "איבד שליטה, אמר לאיינבינדר 'חכה חכה, אני אזיין אותך' והתנהג כמו ילד קטן". בניון קיבל חולצה מהקבוצה

one

בבית"ר ירושלים חששו לפני המשחק מול מכבי חיפה אמש (שני) כי ההמולה סביב הבעלים אלי טביב והמועדון במהלך השבוע תשפיע לרעה על השחקנים. ברבע השעה הראשונה של המשחק עוד נראה היה כי החששות היו נכונים, אך מהר מאוד בית"ר ירושלים נכנסה למשחק ונתנה הצגה, או כפי שאמרו במועדון: "זה ניצחון של כח אחרי כל השבוע הזה, גם מול כל הגורמים שנהנים להזיק למועדון וגם בקטע המקצועי - הוכחנו כמה הקבוצה חזקה וכמה קשה יהיה לשבור אותה. צריך לשמור על זה עד סוף העונה".

צפו בחגיגות של אוהדי בית"ר בסיום (צילום: עוז ליברמן)

איתי שכטר היה במרכז העניינים. שחקנים בקבוצה סיפרו כי לאורך כל השבוע כאשר דיברו עם שכטר על נקמה הוא חזר ואמר שהוא רק רוצה ליהנות בקבוצתו החדשה ולהיות מאושר. לאחר המשחק סיפר אחד השחקנים: "הוא כל הזמן אמר שהוא לא רוצה לעשות רע אלא רק להצליח בשביל לשמח את האוהדים שלנו. אלהים נותן ברכה לאנשים כאלה. לא התעסקנו בשכטר אבל אחרי השער שלו כולם נכנסו לטירוף שלו ולמשמעות המיוחדת של המשחק עבורו".

סלובודאן דראפיץ' שמר על קור רוח כהרגלו בסיום: "לא התייחסנו לרעשים מסביב. היה שבוע מצויין של אימונים ולא התעסקנו ביהיה או לא יהיה משחק. כשראיתי איך השחקנים התאמנו הייתי שקט מאוד. לא פתחנו טוב אבל מהר מאוד חזרנו להיות אגרסיביים. אנחנו לא יכולים להיות ברצלונה וריאל מדריד אלא אתלטיקו מדריד ולסטר - קבוצה מאוד אגרסיבית, טקטית ומחוייבת. אני שמח שכל השחקנים מבינים את ההשקפה הזאת ועושים את העבודה, זאת בית"ר ירושלים שאנחנו רוצים לראות".

סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים, חסוס רואדה בלם בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"ביקשו, אז ישבתי". דראפיץ'/קובי אליהו

עוד במחזור הקודם ישב דראפיץ' עם השחקנים מול האוהדים כדי להודות להם בסיום המשחק. גם מול מכבי חיפה עשה זאת המאמן והוא הסביר זאת עם חיוך: "ביקשו ממני לשבת אז ישבתי. זה הלך טוב נגד הפועל רעננה אז אמרנו נמשיך עם זה. צריך לתת כבוד לקהל שלנו. הם באים בכמויות, מעודדים כל המשחק ולא רואים דברים כאלה בארץ. אני שמח להודות להם על כל התמיכה שלהם. הלוואי ויהיה עוד הרבה משחקים שנשב על הדשא".

על אף העובדה ששכטר היה מעורב בשלושת השערים, בבית"ר ירושלים הייתה תמימות דעים כי דן איינבינדר היה השחקן הטוב ביותר על כר הדשא. לאיינבינדר חוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת אך נראה כי בגיחה הבאה של טביב לישראל הוא יישב עם הקשר על מנת לסכם על חוזה חדש. בצוות המקצועי אמרו על איינבינדר: "דן עשה את השינוי הכי גדול בקבוצה העונה. בוריס קליימן בדרך לנבחרת, מדברים על עומר אצילי ודוד קלטינס וגם שכטר חזר לחלום על המדים הלאומיים, אבל מי שראוי לזימון לא פחות מהם זה דן. הוא עשה התקדמות אדירה והפך למנהיג של הקבוצה הזאת. בכלל, הגענו למצב שיש לנו שפע של מועמדים לנבחרת".

עוד באותו נושא

שחקן רדיוס: על המהפך המשמח של איתי שכטר בבית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
קובי אליהו

אגב, בסיום המשחק כאשר איינבינדר עמד בעמדת הראיונות עבר אלירן עטר והסתכל עליו במבט זועף ועצבני, המשך לעימות ביניהם במהלך המשחק, עימות שלאחריו עטר המשיך וגידף את השחקן במשך מספר דקות. שחקנים סיפרו כי עטר אמר לאיינבינדר: "חכה חכה, אני אזיין אותך", והוסיף אינספור גידופים. "בושה איך שעטר התנהג, לא במקרה הוא השתולל גם בסיום בחדר הלבשה. הוא איבד שליטה על עצמו והתנהג כמו ילד קטן", אמרו במועדון.

איינבינדר נשאל על כך בסיום וענה: "במשחק כדורגל יש הרבה אמוציות. כשקבוצה מפסידה שחקנים יותר עצבניים. מבחינתי אנחנו מודל לחיקוי וצריך לשמור על התנהגות נאותה. אם עשיתי משהו לא בסדר אני מתנצל אבל לא עשיתי משהו חריג וזה לא האופי שלי".

הקשר אמר בסיום על קבוצתו: "אנחנו כבר תקופה ארוכה במקום השלישי ולא רק שומרים עליו אלא מגדילים את הפער. יחד עם זאת אנחנו חייבים להתרכז רק במשחק הבא ולשמור על זה. אני אותו דן שגדל פה רק עם יותר ניסיון ורזומה מאחוריי. אני מחובר לקהל ולמועדון וזה נותן לי כח. הגיבוי מהצוות המקצועי והביטחון תורמים לי המון והכול מתחבר ליכולת של הקבוצה".

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
"בושה". עטר/קובי אליהו

איינבינדר הוסיף: "אי אפשר להרגיש יותר טוב מזה. גם עזרתי לקבוצה לנצח, גם הבקעתי, גם הגדלנו את הפער מקבוצה שמתמודדת מולנו. זה אושר גדול. ישנם משחקים שישנם הרבה רעשים מסביבם אבל אנחנו מקצוענים וצריכים להתרכז רק במשחק, ועם איך ששיחקנו כנראה שעשינו את זה. נצטרך לתת את הדעת על הפתיחה הלא טובה אבל אחרי זה היינו מאוד מחוברים והיה קשה מאוד לשחק נגדנו. שיפרנו גם את היכולת מבחינת רמת הכדורגל ואנחנו צריכים לשמור על זה ולשחק יותר טוב".

על המטרות אמר: "המטרות הן להגיע לפלייאוף העליון מהמקום השלישי וגם לשמור עליו. לא עברה עליי תקופה לא טובה, פשוט לא לקחתי חלק בטרום העונה וביחד עם הצוות חשבנו שטוב יהיה לי לנוח קצת ולרענן כוחות. פרט למשחק או שניים, עשיתי את העבודה על הצד הטוב ביותר ואני מרגיש טוב מאוד עם עצמי". איינבינדר חגג אמש יומולדת 27. כשנשאל על התכניות להמשך הוא לא היה איש בשורות: "איך חוגגים יום הולדת? אחרי המשחק כנראה ישנים, מחר נראה מה נעשה".

דובב גבאי, שלא נשלח אפילו להתחמם, נראה מאוכזב בסיום אך כבר בשבוע הבא מועמד לחזור להרכב נגד הפועל עכו כאשר שכטר ייעדר עקב צהובים. חסוס רואדה שיחק לראשונה מזה תקופה ללא זריקה ויזכה למנוחה בין המשחקים בתקופה הקרובה על מנת שיחלים באופן מלא. בסיום, העניקו לקפטן הירוקים, יוסי בניון, חולצה של בית"ר ירושלים עם הכיתוב של שמו מאחור. בניון נמצא בקשר טוב עם אנשי בית"ר ותמיד דיבר איתם על האפשרות שישחק בבית"ר ולכן בקבוצה החליטו להעניק לו את החולצה ואמרו: "הוא מהגדולים שהיו כאן, צריך לדעת לתת לו כבוד, מה שלא תמיד יודעים לתת אצלנו".

הקבוצה לא תרוויח מהמשחק כשההערכה היא שאף תצא בהפסד כלכלי קטן ממנו. מעבר לכך, חמש אבוקות הובערו במהלך ההתמודדות ובית"ר ירושלים צפויה להתייצב שוב בבית הדין. כתבנו אבי אשכנזי מדווח כי אוהד הקבוצה שנעצר אמש בחשד להדלקת אבוקה נתפס כשברשותו להב מתקפלת בתוך כרטיס פלסטיק דמוי כרטיס אשראי. הוא שוחרר היום למעצר בית והורחק מהמגרשים עד תום העונה.

עדכון ראשון: 6:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully