וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו יעביר את האימונים בוולנסיה: "הוא חזר כי זה מצב חירום"

בספרד חושפים את הסמכויות הנרחבות שיקבל מאמן מכבי תל אביב לשעבר אצל העטלפים. המודל: נוויל ופאקו יעבדו בסגנון פרגוסון וקרלוס קיירוש, כמנג'ר עם המילה האחרונה ומאמן ביומיום

one

יממה לאחר שפאקו אייסטרן, מאמנה של מכבי תל אביב בעונה שעברה, מונה לעוזר המאמן של גארי נוויל בוולנסיה, מסתבר כי הספרדי בן ה-53 יזכה לסמכויות נרחבות אצל העטלפים, שנמצאים בצרות גדולות בתקופה האחרונה.

על פי דאריו פויג, כתב ה"מארקה", פאקו מגיע לוולנסיה בתור טובה אישית לנוויל, עמו הוא מצוי ביחסים טובים מאוד. העובדה שנוויל עצמו היה זה שהודיע על הגעתו של פאקו, מיד לאחר הניצחון הדרמטי בשבת האחרונה מול אספניול, שהיה גם ניצחון הליגה הראשון של המאמן האנגלי במועדון, הפתיעה רבים בספרד.

המודל לפיו יעבדו נוויל ופאקו בוולנסיה יהיה דומה לזה ששחקן העבר למד במנצ'סטר יונייטד, אז אלכס פרגוסון היה מנהל את המשחקים וקרלוס קיירוש את האימונים. פאקו יהיה זה שיעביר את האימונים של ולנסיה החל מהיום וידאג לתפקוד היומיומי של שחקני הסגל. המילה האחרונה בנושאי כדורגל תישאר של נוויל.

בספרד מציינים את העובדה שפאקו הסכים לחזור לתפקיד שהוא סוג של עוזר מאמן, או מאמן מתחת למנג'ר, רק בשל העובדה שמדובר בוולנסיה, הקבוצה עמה זכה כאחד מאנשי הצוות של רפא בניטס בשתי אליפויות ובגביע אופ"א. נכון לרגע זה, פאקו יישאר בוולנסיה רק כל עוד נוויל יהיה בה: "זו הזדמנות טובה עבור פאקו להתקדם בכדורגל הספרדי וזה אתגר מעניין", נכתב ב"מארקה", "הוא הסכים לחזור רק כי זו ולנסיה וכי היא במצב חירום".

פאקו אייסטרן מאמן סנטוס לגונה. רויטרס
סמכויות נרחבות. פאקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully