וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "מקדישים את הניצחון להולגר, אנחנו אוהבים אותו"

מאמן באיירן מינכן הקדיש את ה-1:3 מול אוגסבורג לבלם ששוב נפצע: "מה שקורה איתו זה סיוט, נמשיך לתמוך בו". פיליפ לאהם: "הרגשנו רע מאוד אחרי ששמענו על מה שקרה להולגר, זה מצער מאוד"

פיליפ לאהם שחקן באיירן מינכן עם חולצת תמיכה בבלם הולגר באדשטובר. GettyImages
שחקני באיירן עם החולצות/GettyImages

יממה לאחר שנודע לה על פציעתו של הולגר באדשטובר, שייעדר למשך שלושה חודשים, הצליחה הערב (ראשון) באיירן מינכן לנצח 1:3 את אוגסבורג בחוץ, במסגרת המחזור ה-21 בבונדסליגה. הבווארים נהנו מצמד של רוברט לבנדובסקי, שהגיע ל-31 שערים ב-31 משחקים העונה, ומשער נוסף של תומאס מולר, בעוד ראול בובאדיז'ה רק צימק לקראת הסיום. שחקני באיירן עלו עם חולצה שנושאת את המספר והשם של באדשטובר והכיתוב: "אנחנו איתך, אתה תצליח לעבור את זה שוב". אוהדי באיירן הניפו שלט עם הכיתוב: "תמיד קדימה, אל תוותר אף פעם הולגר".

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן עם חולצת תמיכה בבלם הולגר באדשטובר. GettyImages
הקדיש את הניצחון לבאדשטובר. גווארדיולה/GettyImages

מאמן באיירן מינכן פפ גווארדיולה אמר בסיום: "אני רוצה להחמיא לקבוצה, אני יודע כמה קשה לנצח באוגסבורג. בחמש הדקות הראשונות לא לחצנו מספיק גבוה, אבל שיחקנו טוב מאוד לאחר מכן. אנחנו מאושרים שניצחנו, במיוחד בשביל הולגר". הקטלאני המשיך והחמיא לבלם הפצוע: "מה שקורה איתו זה לא נורמלי, זה סיוט. ארבע או חמש פציעות קשות וניתוחים בארבע שנים. אנחנו אוהבים אותו מאוד ונמשיך לתמוך בו תמיד. הוא בחור וטיפוס נהדר. העובדה שהוא עדיין רוצה להמשיך להילחם ולעבוד קשה כדי לחזור היא לא תיאמן".

קפטן באיירן פיליפ לאהם הוסיף: "צוות האימון הכין אותנו טוב מאוד למשחק. היינו טובים מאוד מבחינה הגנתית, בלי אף בלם טבעי. אחרי מה שקרה להולגר, המצב שלנו קשה מאוד, אבל זה לא חדש. זה חבל מאוד ומצער. הרגשנו רע מאוד אחרי ששמענו על מה שקרה להולגר, זה היה לא קל. בלתי ייאמן מה שעובר עליו. הוא אחד מאיתנו ועבר כל כך הרבה קשיים בשנים האחרונות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הולגר באדשטובר עצמו צייץ לאחר המשחק

גם רוברט לבנדובסקי הקדיש את הניצחון לבאדשטובר

גם טיאגו הקדיש לבאדשטובר את הניצחון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully