וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס: "מעדיף סגל קצר", טל בן חיים: "תמיד אומר מה שאני חושב"

14.2.2016 / 22:35

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מהתוצאה מול מכבי נתניה, אך פחות מהיכולת: "תחילת המחצית השנייה הייתה איומה". החלוץ התייחס לראיון אחרי הדרבי: "אם היו לי עיתונאי חצר, אולי העליהום היה קטן יותר והיו יוצאים יותר להגנתי". קורצקי: "לא מוכן להתרגל למצב"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר המשחק

מכבי תל אביב בוודאי יצאה מהמשחק מול מכבי נתניה ברגשות מעורבים. מצד אחד היא עמדה במטרתה וניצחה (1:3), ומצד שני היא שוב לא הרשימה ואף ספגה מנועלת הטבלה. בעקבות הניצחון הצהובים החזירו את הפער מהפועל באר שבע לחמש נקודות.

מהמשטרה נמסר כי במהלך המשחק נעצר אוהד מכבי תל אביב, בן 19, שעל פי החשד הדלק אבוקה ביציע.

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. יוסי ציפקיס
אומר מה שהוא חושב. בן חיים/יוסי ציפקיס

"תחילת המחצית השנייה הייתה איומה", הודה פטר בוס. "איבדנו בקלות כדורים והיינו צריכים לעשות שינויים. לקראת הסיום השתפרנו, הגענו למצבים וגם כבשנו. אני לא מתסכל על הפועל באר שבע, זה לא נותן לי כלום. אני מסתכל רק על הקבוצה שלנו ועל המשחקים שלנו. אנחנו נמשיך לרדוף, הם מרגישים את הלחץ שלנו. סגל קצר? אני מעדיף את זה ככה. מה שחשוב זו האיכות ולא הכמות. טל בן חיים השפיע על המשחק וכבש שער נהדר, אני מרוצה מההופעה שלו. גם האריס מדוניאנין היה טוב מאוד".

טל בן חיים הוסיף: "אנחנו רגילים לשחק מול קבוצות שמסתגרות נגדנו בליגה. לפעמים לא כובשים בהתחלה ואז המשחק מסתבך. הפעם המשחק הסתבך יותר כי הם השוו בפתיחת המחצית השנייה, אבל אני שמח שחזרנו להוביל וניצחנו. כולם יודעים שיש שתי קבוצות שנלחמות על האליפות. אנחנו מתמודדים מול קבוצה מצוינת שכרגע מחזיקה בפער יחסית גדול. אנחנו רוצים להיות אלופים בסוף העונה ויודעים שנגמרו לנו הנקודות שאנחנו יכולים כביכול לאבד. רוצים לעמוד במטרה שלנו. אין לי מוטיבציית יתר כשאני נכנס כמחליף, רק לעזור לקבוצה להצליח. הפעם התחלתי על הספסל, זו הייתה ההחלטה של המאמן. שמח שנכנסתי והשפעתי".

על האמירות שלו לאחר הדרבי והסערה שנוצרה: "לקחתי בחשבון את הדברים כשאמרתי את זה. הייתי רגוע כשזה קרה, ממש לא עצבני. לקחתי הכול בחשבון. אני מהשחקנים שאומרים תמיד מה שיש להם להגיד. אם היו לי עיתונאי חצר, אולי העליהום היה קטן יותר והיו יוצאים יותר להגנתי, אבל אנחנו יודעים שזה לא המצב".

עוד באותו נושא

צפו בתקציר: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי נתניה 1:3

לכתבה המלאה
מאמן מכבי נתניה, מנחם קורצקי. קובי אליהו
לא מרים ידיים. קורצקי/קובי אליהו

מנחם קורצקי אמר מנגד: "זה מאוד מתסכל. התכוננו כמו שצריך, ידענו מה החולשות של מכבי והמשחק הלך לכיוון שלנו בפתיחת המחצית השנייה. נראינו טוב, השווינו ואז באה הטעות התורנית. מאוד מאכזב, חבל לסיים ככה משחק. החבר'ה עשו עבודה טובה, אבל מצד שני חטפנו שלושה שערים. צריך להרים את השחקנים, העונה עוד לא נגמרה ויש לנו עוד 10 משחקים. צריך להשיג ניצחונות, אני לא מוכן להתרגל למצב של הפסדים. מבחינתי לא להיראות טוב ולקחת נקודות. אין מה לעשות, זו התוצאה וזה מה שנגזר עלינו. מאכזב אותי לראות את האוהדים ככה, נצטרך להחזיר להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully