וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 1:3 את אוגסבורג, צמד ללבנדובסקי

החלוץ הלוהט חגג שער 31 ב-31 משחקים בכל המסגרות, ועקף את אובמיאנג בטבלת השערים בבונדסליגה. גם מולר חגג. המבורג קטעה רצף של שישה משחקי ליגה ללא ניצחון, עם 2:3 על מנשנגלדבאך

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן עם רוברט לבנדובסקי. GettyImages
בלתי ניתן לעצירה. לבנדובסקי חוגג עם מולר/GettyImages

המחזור ה-21 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם הדרבי בין אוגסבורג לבאיירן מינכן, שהסתיים ב-1:3 לאלופה. במשחק הראשון הצליחה המבורג לחזור מפיגור ל-2:3 מול בורוסיה מנשנגלדבאך.

אוגסבורג - באיירן מינכן 3:1

אוגסבורג היתה זו שהנחילה לפפ גווארדיולה את הפסד הבכורה שלו בגרמניה, לפני שנתיים, והערב המאמן נקם וסייע לקבוצתו להתאושש אחרי ה-0:0 עם לברקוזן בשבוע שעבר. אוגסבורג, מצידה, רושמת משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון.

שחקני באיירן עלו לכר הדשא עם חולצות של הולגר באדשטובר ששבר את הקרסול וייעדר שלושה חודשים, ועליהן הכיתוב "אנחנו איתך, אתה תצליח לעשות את זה שוב". בדקה ה-15 עלתה האורחת ליתרון, כשתומאס מולר מצא את רוברט לבנדובסקי, והחלוץ הלוהט הסתובב נהדר וקבע 0:1.

בדקה ה-57 נפצע ארתורו וידאל והוחלף, ובדקה ה-62 השלים הפולני צמד וכבש את שערו ה-31 העונה ב-31 הופעות בכל המסגרות, הפעם לאחר שניצל כדור עומק מבריק של טיאגו אלקנטרה. בזכות הצמד, עקף לבנדובסקי את פייר אמריק אובמיאנג בפסגת טבלת המבקיעים בבונדסליגה, עם 21. את הדובדבן על הקצפת הניח מולר, בדקה ה-78, כשהמשיך פנימה כדור רוחב של דוגלאס קוסטה. ראול בובדיז'ה רק צימק עם שער יפה בדקה ה-86.

פיליפ לאהם שחקן באיירן מינכן עם חולצת תמיכה בבלם הולגר באדשטובר. GettyImages
באיירן תומכת בבאדשוטבר/GettyImages
פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן עם חולצת תמיכה בבלם הולגר באדשטובר. GettyImages
גם פפ/GettyImages
אוהדי באיירן מינכן עם שלט תמיכה בבלם הולגר באדשטובר. GettyImages
וגם האוהדים/GettyImages

המבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:3

ארבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו. זה המאזן איתו הגיעה המבורג למשחק המסקרן מול בורוסיה מנשנגלדבאך. למרות זאת, הקבוצה של ברונו לבאדיה הצליחה לרשום ניצחון שני העונה מול הסייחים, שרשמו הפסד שלישי בארבעה משחקים בסיבוב השני והידרדרו אל המקום השביעי. HSV טיפסה עד המקום ה-11.

דווקא גלדבאך הייתה הראשונה שכבשה. תורגן הזאר העביר כדור רוחב יפה לפביאן ג'ונסון והאמריקאי בעט מקרוב פנימה את ה-0:1. המבורג הצליחה לאזן בדקה ה-38 בזכות שער עצמי של מרטין הינטרגר. שלוש דקות חלפו וארטם רודנבס הצליח להשלים את המהפך לאחר שקיבל כדור עומק (בזמן שהיה בנבדל) ובעט יפה פנימה את ה-1:2. האורחת לחצה, אבל דווקא המבורג כבשה את השלישי כשאיבו איליצ'יביץ' ממשיך עם הראש נגיחה ראשונה של אמיר ספאחיץ' וזה 1:3 בדקה ה-80. רפאל קיבל כדור עומק מאוסקר ונדט בדקה ה-88 ובעט יפה בסיבוב פנימה את ה-2:3.

רפאל ואן דר וארט שחקן בטיס (ימין). Martin Rose, GettyImages
ואן דר וארט בא לצפות בהמבורג/GettyImages, Martin Rose

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully