וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניס חזרה למקום השלישי אחרי 1:1 בדרבי מול מארסיי

ואלר ז'רמן הציל נקודה עבור המארחת, במשחק שהופסק לתשע דקות בגלל רימון עשן. סנט אטיין רביעית אחרי 1:1 מול מונאקו השנייה, ליון נצמדה אליהן בזכות 1:4 ביתי על קון

ואלר ז'רמן שחקן ניס. AP
ד"ש לבן ארפה. ואלר ז'רמן/AP

המאבקים על הכרטיסים לליגת האלופות ממשיכים למקד את העניין בליגה הצרפתית, כשהיום (ראשון) שלוש קבוצות התחלפו במקום השלישי. תחילה הייתה זו ליון שניצחה 1:4 את קון, לאחר מכן סנט אטיין שסיימה ב-1:1 מול מונאקו השנייה ולבסוף ניס, שחזרה אליו אחרי 1:1 בדרבי מול מארסיי.

מאוריסיו איסלה שחקן מארסיי. AP
שער בכורה. מאוריסיו איסלה/AP

ניס - מארסיי 1:1

הדרבי של הדרום החזיר את ניס למקום השלישי, אחרי שהמארחת ידעה לחזור מפיגור גם ללא חאתם בן ארפה הפצוע וגם כמעט להשיג הכרעה. המשחק הטעון הופסק כבר בפתיחה לתשע דקות בעקבות רימון עשן, וכשהקבוצות חזרו הייתה זו מארסיי שנתנה את הטון וגם כבשה ראשונה. רומן אלסנדריני הגביה קרן בדקה ה-36, יוהאן קרדינל יצא רע ונתקע, והצ'יליאני מאוריסיו איסלה נגח את שער הבכורה שלו. מישי בטשואי יכול היה להגדיל את התוצאה, אבל החמיץ פעמיים לפני ההפסקה ושילם על כך במחצית השנייה. ניס הייתה עדיפה ובדקה ה-56 השיגה את השוויון, כשהחלוץ ואלר ז'רמן המשיך פנימה מסירת רוחב מצוינת של ונסן קוזיילו. ניס שלישית עם 40 נקודות, מארסיי במקום ה-11, אבל בפיגור חמש נקודות בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מונאקו חוגגים. רויטרס
ואגנר לאב מקבל אהבה מהחברים/רויטרס

סנט אטיין - מונאקו 1:1

משחק הצמרת בסטאד ז'ופרואה גישאר הסתיים בחלוקת נקודות שהותירה את סנט אטיין במקום הרביעי, בפיגור שש נקודות ממונאקו השנייה. ומי שמנע מהאורחים הפסד באצטדיון בו לא ניצחו מאז ינואר 2007, היה לא אחר מאשר ואגנר לאב. הבלם מוסטפה באיאל סאל נגח אל הרשת כדור חופשי של רנו קוהאד בדקה ה-57 והעניק לירוקים יתרון, אבל החלוץ הברזילאי דחק מקרוב את שערו הראשון במדי מונאקו בדקה ה-84, אחרי בעיטה של גידו קאריז'ו.

ליון - קון 1:4

ניצחון ליגה שלישי ברציפות למארחת, שסגרה את הפער ממרבית הקבוצות שהקדימו אותה וקפצה למקום החמישי. הבלם סמואל אומטיטי כבש מקרוב בדקה השמינית אחרי נגיחה של קורנטן טוליסו, שבישל גם למקסוול קורנה בדקה ה-45 וירה בעצמו לחיבורים בדקה ה-83. גם אלכסנדר לקאזט השתתף בחגיגה בדקה ה-16 וחגג את שערו העשירי העונה בליגה, כשמנגד אנדי דלור רק צימק (58) אך לא מנע מקון הפסד שלישי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully