וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגדלת תקציב הספורט והקמת מגרשים ברחבי הארץ: השינוי של מירי רגב

שרת הספורט הציגה את הבשורה שלה לשינוי אסטרטגי בספורט הישראלי והודיעה: "התקציב יגדל משמעותית, ציוד חדש יירכש, אולמות יוקמו וכן מגרשי כדורגל הן בפריפריה והן בערי המרכז"

צילום ועריכה: קובי אליהו

שרת התרבות וספורט, מירי רגב, הציגה במסיבת עיתונאים את הבשורה שלה לשינוי אסטרטגי בספורט הישראלי ודיברה על פרטי תכנית "מאלפים לאלופים" לקידום המתקנים במדינה. במהלך מסיבת העיתונאים הודיעה רגב כי תקציב הספורט יוגדל באופן משמעותי, התקציב לרכישת ציוד יטפח ב-40 אחוזים, חמישה אולמות חדשים יוקמו ומאות מגרשי כדורגל סינטטיים בערים שונות ברחבי הארץ.

"אנחנו מביאים בשורה לספורט הישראלי; רפורמה אם תרצו", אמרה רגב. "עד היום, החלוקה בספורט חיזקה את החזקים, והחלישה את החלשים. אנחנו רוצים לחזק את הפריפריות. דין דימונה כדין תל אביב. מעתה, לא יהיו יותר פילים לבנים; לא נכריח ראשי ערים לבנות אולמות חדשים. בעתיד הקרוב נקים מגרשי דשא סינטטי קטנים בשכונות השונות בארץ, כך שהילדים יוכלו לשחק להנאתם. בנוסף, הגענו להבנות עם איגוד ההתעמלות, ונקים חמישה אולמות חדשים להתעמלות ומכשירים ולהתעמלות אומנותית".

רגב הוסיפה: "הגדלנו את התקציב לרכישת ציוד ב-40 אחוזים. ספורטאים טוענים שאין להם יכולת לרכוש ציוד חדש. בחנו זאת, ונסייע לאותם ספורטאים. למעשה, הגדלנו את תקציב הספורט כולו, אבל זה לא מספיק".

רגב התייחסה לעונשי הרדיוס: "קראתי לעופר עיני כדי לשוחח ולבטל את עונש הרדיוס. הוא פוגע באלפי אוהדים חפים מפשע. אין שום סיבה שהם ייענשו. שלחתי לו מכתב לפני כמה שעות כדי לקיים דיון דחוף בהתאחדות".

שרת התרבות והספורט מירי רגב. קובי אליהו
רוצה שינוי. רגב/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully