וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פיורנטינה חזרה למקום השלישי עם 1:2 דרמטי על אינטר

בבקאר המחליף כבש שער מקרי בתוספת הזמן והעניק לוויולה ניצחון רביעי ברציפות במפגשים מול הנראזורי, שהוליכו משער של ברוזוביץ' (26) לפני שבורחה ואלרו איזן (60). מילאן ניצחה

חומה בבקאר שחקן פיורנטינה חוגג. AP
היה במקום הנכון. חומה בבקאר חוגג/AP

אחרי משחק העונה בו ניצחה יובנטוס ועלתה למקום הראשון בסרייה A, המחזור ה-25 הסתיים הערב (ראשון) עם חזרתה של פיורנטינה למקום השלישי אחרי 1:2 דרמטי בבית על אינטר. מילאן ניצחה 1:2 את גנואה והיא במקום השישי.

פיורנטינה - אינטר 1:2

דרמה אדירה בקרב על המקום השלישי, בסיומו הוויולה ניצחו את אינטר בפעם הרביעית ברציפות. הנראזורי עלו ליתרון בדקה ה-26 עם שער של מרצלו ברוזוביץ', שנהנה מכך שמאורו איקרדי משך איתו שני בלמים והשאיר אותו חופשי כדי לירות פנימה את כדור הרוחב של רודריגו פלאסיו. פאולו סוזה, שכינה את המשחק הזה "גמר", קיבל את השוויון שלו מראשו של בורחה ואלרו, שהשווה בדקה ה-60 ונתן תקווה למהפך. אינטר נותרה ב-10 שחקנים בעקבות צהוב שני שנשלף למגן הברזילאי אלכס טלס בדקה ה-82, ובתוספת הזמן המהפך אכן הושלם. המחליף מאורו סראטה סובב כדור מצד שמאל עבר השער, סמיר הנדנוביץ' הדף למרכז הרחבה לרגלו של חומה בבקאר והדף פעם נוספת, כשהכדור פגע בגופו של בבקאר ונכנס פנימה. המחליף שנכנס רק ארבע דקות קודם לכן, היה חתום די במקרה על השער שהעלה את פיורנטינה למקום השלישי. אינטר רק חמישית. סראטה המקומי וז'ופרה קונדוגביה האורח הורחקו לפני השריקה האחרונה.

שחקני מילאן, קייסוקה הונדה, קרלוס באקה. AP
שני הכובשים. הונדה ובאקה חוגגים/AP

מילאן - גנואה 0:2

ניצחון נאה לרוסונרי, שנמצאים בפורמה טובה בחודשיים האחרונים וגם צברו 10 נקודות מ-12 אפשריות בארבעת המשחקים האחרונים. קרלוס באקה הבקיע בבעיטה חזקה אחרי חמש דקות וקייסוקה הונדה ירה את השני בדקה ה-63 בכדור חזק מחוץ לרחבה ואלסיו צ'רצ'י רק צימק בתוספת הזמן. מילאן קטעה רצף של שלושה הפסדים לגנואה, בעוד הקבוצה של ג'אן פיירו גאספריני סופרת חמישה משחקים ברציפות ללא ניצחון והיא עדיין מסובכת בתחתית.

משחקים נוספים

פאלרמו - טורינו 3:1
לפאלרמו: אלברטו ג'ילארדינו (2). לטורינו: צ'ירו אימובילה (19 בפנדל ו-69), ג'אנקרלו גונסאלס (31, עצמי)

אודינזה - בולוניה 1:0
לבולוניה: מתיאה דסטרו (79)

סמפדוריה - אטאלנטה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully