וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אמו ואחותו של ארצ'י וולפמן נפטרו, ניסיון להחזירו לארץ

14.2.2016 / 14:02

חבר נבחרת ישראל בג'ודו לשעבר איבד בשבוע שעבר שניים מבני משפחתו בגאורגיה. חבריו לנבחרת מגייסים כסף כדי לאפשר את חזרתו לארץ. חברו לנבחרת, פיטר פלצ'יק: "אנו מנסים לעזור לו בכל דרך ולחזק אותו"

טרגדיה גדולה התרחשה בשבוע שעבר בגאורגיה, שם שוהה חבר נבחרת ישראל לשעבר בג'ודו, ארצ'י וולפמן, שאיבד באותו שבוע את אחותו ואמו בשני אירועים שונים לחלוטין. אחותו חלתה בסרטן נפטרה, וכעבור זמן קצר אמו נפטרה אף היא בטרגדיה שפרטיה מתבררים בימים אלו.

ארצ'י וולפמן, אורי ששון. איגוד הג'ודו,
טרגדיה. וולפמן עם אורי ששון/איגוד הג'ודו

וולפמן, שלא התחרה במסגרת הנבחרת למעלה מחצי שנה וחזר לגאורגיה, זוכה לתמיכה רחבה מצד חבריו לנבחרת שמקדמים יוזמה לתרום סכום כסף כדי להעלותו לארץ אחרי שאיבד את משפחתו. מי שנמצא איתו בקשר הוא פיטר פלצ'יק, חבר הנבחרת שאמר היום (ראשון) לוואלה! ספורט: "אנחנו לא יודעים בדיוק מה קרה שם, אבל מנסים לעזור לו בכל דרך אפשרית כדי לחזור לישראל. אנחנו רוצים לחזק אותו ברגעים הקשים הללו שהוא עובר".

התחרות האחרונה של וולפמן בסבב הייתה בחודש יוני כאשר הוא השתתף בתחרות במינסק מסבב אירופה הפתוחה וסיים במקום החמישי. בשנים האחרונות הוא העלה את משקלו מקטגוריית 81 ק"ג תחילה ל-90 ק"ג ובמהלך 2015 אף הגיע עד לקטגוריית עד 100 ק"ג. לפני מספר חודשים הוא עזב את נבחרת ישראל ושב לגאורגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully