וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אם ביהמ"ש לא יקבל את העתירה, לא נופיע למשחק"

"ההתאחדות והמנהלת הוצגו במערומיהן. למה תקנונית אפשר להעביר לטרנר ואסור לסמי עופר". דובר בית"ר ירושלים התארח במשדר היומי של וואלה! ספורט. כמה מוטיבציה יש להתאחדות לקראת הדיון ומהם התקדימים עליהם מתבססת בית"ר?

מערכת וואלה!

דובר בית"ר ירושלים, אושרי דודאי, עלה היום (ראשון) לשידור במשדר הספורט היומי של וואלה! והתייחס לעתירת המועדון לבית המשפט המחוזי, בבקשה לבטל את עונש הרדיוס שהושת על הקבוצה. בין היתר דודאי האשים ש"המנהלת וגם ההתאחדות הוצגו במערומיהן בימים האחרונים והן מייצרות פרובוקציות".

דודאי אמר: "יש חשש אמיתי לשלום הציבור. לפני כמה שבועות אירחנו משחק רדיוס במושבה, נגד סכנין, משחק רדיוס שבעטיו עמדנו שוב לדין וגם אז המשטרה לא השתלטה על מה שקרה. גם במשטרת ירושלים יודעים שאירוע כזה חייב להתקיים באצטדיון של 20 אלף איש ומעלה. אמרנו שאנחנו מוכנים לאבד את עיקרון הספורטיביות ולארח את חיפה באצטדיון הביתי שלה, אבל תקנונית זה לא מתאפשר. אתם מבינים? מוכנים לעקם את התקנון כדי שנארח בבאר שבע. אז אם אפשר לעקם אותו לכאן, אפשר גם לעקם אותו לצד השני".

דודאי הוסיף: " לא משיתים עונש על גוף או אדם אם הוא לא יכול לעמוד בו. השבוע למשל, אמור להיכנס לבית הכלא אהוד אולמנט. עד שלא בנו אגף שיותאם לו, עד שאבטחת אישים אישרה, הוא לא נכנס לכלא. גם אנחנו אמרנו שלעצרנו בגלל התקנה הדי מעוותת של הרדיוס, אנחנו מוכנים לשאת בעונש. אבל שזה יקרה כשהסיטואציה תאפשר ולא מול קבוצה בסדר גודל כמו מכבי חיפה".

דודאי נשאל האם בית"ר ירושלים תקבל כל החלטה של בית המשפט המחוזי, אליו עתרה הקבוצה וענה בפסקנות: "המשחק לא יתקיים במושבה".

לשאלה כיצד יש לנהוג באוהדים שעוברים על החוק ואיך אפשר להרתיע אותם, השיב הדובר: "אולי כדאי שמשטרת ישראל והרשויות יעשו את עבודתן. אנחנו משלמים המון כסף כדי שהם יטפלו בזה. אני משלם כמעט חצי מיליון שקלים לאירוע, לא יכול להיות שהתיק ייפול עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully