וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "אפשר להאשים רק את עצמנו, סכנין לא הייתה במשחק"

14.2.2016 / 8:48

הכתומים מאוכזבים מההפסד לבני סכנין, אבל משוכנעים שניתן יהיה עדיין להשיג מקום בפלייאוף העליון: "אמנם נשחק נגד באר שבע ומכבי תל אביב, אבל הן לא בארסה וריאל". עזוז ייעדר בשבוע הבא

one

תחושה קשה של החמצה הייתה אתמול (שבת) עבור בני יהודה שרשמה את הפסדה התשיעי העונה, ולמרות שלא נפלה מבני סכנין והגיעה למספר מצבים קורצים, היא ירדה מנוצחת 2:0. הזדמנויות של חסן אבו זייד, אנטוניו מרשיץ', גל צרויה ואמיר עגייב לא הצליחו להכניע את מוחמד קנדיל ורן קדוש.

"פספוס גדול כי ההרגשה של כולנו הייתה שאפשר היה לנצח את המשחק הזה", אמר שחקן בקבוצה. "סכנין בכלל לא הייתה במשחק והבקיעה שני שערים שלא קשורים לכדורגל. אנחנו יכולים רק להאשים את עצמנו שלא ניצלנו את המצבים הרבים שהגענו אליהם". עד סיום העונה הסדירה תפגוש בני יהודה את הפועל באר שבע, מכבי תל אביב והפועל רעננה. "אנחנו עוד יכולים להיות בפלייאוף העליון. זה לא שמחכות לנו ריאל וברצלונה בהמשך. ברור שנצטרך להתעלות על עצמנו, אבל הכול אפשרי", הוסיף אותו שחקן.

לקראת השבוע הקרוב בבני יהודה מצפים לחזרתו לאימונים של אלמוג בוזגלו אחרי היעדרות של מספר שבועות, ומקווים שהוא יהיה כשיר למשחק בבאר שבע. סארי פלאח כידוע שוהה באיטליה ועובר טיפולים. בשבוע הבא הכתומים יצטרכו להסתדר ללא איציק עזוז בשל צהובים.

דן מורי שחקן בני יהודה (שמאל) עם איציק עזוז. יוסי ציפקיס
אכזבה. עזוז ומורי/יוסי ציפקיס
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully