וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אלי כהן סיכם את מרבית תנאיו במועדון, החתימה בשני?

14.2.2016 / 18:14

יואב כץ אישר את הדרישה של המאמן לחוזה לשנה וחצי, ביום שני צפויה לעבור טיוטת חוזה ולפיה יוחלט האם יחתום רשמית. אם כהן ימונה, מאיר בן מרגי יישאר בקבוצה וישמש כעוזרו

one

בהפועל חיפה שוררת דאגה גדולה אחרי הירידה של הקבוצה מתחת לקו האדום והבעלים יואב כץ רוצה לצרף מאמן בכיר. כץ ערך הבוקר שיחות ראשוניות עם אלי כהן שפוטר מבני סכנין מוקדם יותר העונה, ואחר הצהריים אישר הבעלים את הדרישה של המאמן לחוזה לעונה וחצי. בכך סוכמו בעל פה מרבית התנאים. מחר צפוי כץ להעביר לכהן טיוטת חוזה, ואם הפרטים יישארו כפי שסוכמו בעל פה, יחתום המאמן רשמית. גורם המקורב למועדון אמר: "קרה לא פעם שהפרטים בעל פה נכתבו בצורה שונה, אבל אם לא יהיו משחקים כאלה - אלי צפוי להצטרף כבר מחר".

כהן דרש חוזה לעונה וחצי ולא רק עד סיום העונה הנוכחית. הבעלים מאוד רוצה שמאיר בן מרגי יישאר במועדון ושוחח איתו, כשבן מרגי הביע הסכמה לחזור לעמדת עוזר המאמן. כץ מתלבט כמה זמן מה האם לצרף לצוות המקצועי אדם בעל ניסיון, אבל לא היה בטוח באיזה תפקיד בדיוק. "יואב לא סגור מה הוא רוצה", אמר גורם המקורב להנהלת המועדון, "מנג'ר זו אפשרות שעמדה כבר הרבה זמן על הפרק אבל יואב לא בטוח שצריך תפקיד כזה. יכול להיות שאם יצורף אדם נוסף, זה יהיה בתפקיד המאמן כשאז בן מרגי יחזור לתפקיד העוזר".

לאדומים מהכרמל, שהפסידו אתמול (שבת) 2:1 להפועל באר שבע בביתם, נותרו עד תום העונה שלושה משחקים קשים נגד מכבי תל אביב, הפועל רעננה ומכבי חיפה. "המצב שלנו הוא הגרוע ביותר משל כל קבוצות התחתית", אמר שחקן בקבוצה, "היינו מרוצים מתוצאות התיקו נגד הפועל כפר סבא ובני סכנין במקום להבין שזה מקרב אותנו לקו האדום. אנחנו חייבים להתעשת מהר לפני שנמצא את עצמנו במצב שיהיה קשה לצאת ממנו".

כץ כעס מאוד בסוף המשחק מול הפועל באר שבע ובשיחות שקיים עם לא מעט אנשים, הביע זעם על המצב של הקבוצה. כץ שבאותן שיחות הביע רצון לראות את הקבוצה משחקת כדורגל יותר התקפי, האמין שהשינוי בדמות פיטוריו של טל בנין יצעיד את הקבוצה למעלה, אך קצב צבירת הנקודות לא השתפר.

אלי כהן מאמן בני סכנין. סוכנות ג'יני
חתימה רשמית בקרוב. אלי כהן/סוכנות ג'יני

"שיחקנו טוב ובמחצית השנייה היינו עדיפים, אבל לשחק טוב לא עוזר", אמר כץ בשיחה עם וואלה! ספורט, "ביותר מדי משחקים העונה היינו טובים והפסדנו. לשחק טוב או לא - זה לא מעניין אותי כרגע - מעניין אותי להוציא נקודות. כמובן שהירידה מתחת לקו האדום מדאיגה, צריך להיות טיפש כדי לא להיות מודאג מזה". על השינוי שערך בצוות המקצועי אמר כץ: "השינוי עבד אבל מצד שני היריבות מאוד השתפרו. עכו, כפר סבא וסכנין השתפרו הרבה יותר מאיתנו".

למרות הדאגה מהמצב בטבלה, גורם בסביבת המועדון נשמע אופטימי ואמר: "אנחנו עדיין יותר טובים מהפועל עכו וגם מקבוצות אחרות. צריך לנשום עמוק, לא להיכנס לפאניקה ולהמשיך לשחק כמו במחצית השנייה".

בקבוצה היו דווקא מרוצים מהיכולת במשחק אתמול, בעיקר במחצית השנייה. יחד עם זאת, צוין שנדרש יותר ריכוז בחלק הקדמי. אלי אלבז שנכנס כמחליף וכבש את השער המצמק, קיבל מחמאות ובקבוצה גיבו את השוער ניב אנטמן שהיה אשם בספיגת השער השני. בחיפה הזכירו שאנטמן הציל את הקבוצה לא מעט במחזורים האחרונים והיה אחראי כמעט בלעדי לחלק מהנקודות שהוציאה הקבוצה.

המאמן בן מרגי סיכם: "אסור לנו להוריד את הראש וצריך להסתכל קדימה. המחצית הראשונה שלנו לא הייתה טובה. אמרתי לשחקנים לא ללכת אחורה, אבל בכל זאת עשינו את זה. במחצית השנייה הזזתי את ברונו פיניירו ממרכז ההגנה לקישור וזה עשה את ההבדל. אבל כשאתה מגיע למצבים מול באר שבע ולא מבקיע, אתה משלם על זה".

המגן חיים מגרלשווילי הוסיף: "חבל מאוד שנקלענו לסיטואציה הזו, לא היינו צריכים להגיע למצב הזה. יש לנו חודשיים טובים, אבל אנחנו מפספסים את הנקודות. החצי השני היה מצוין מול קבוצה מעולה. חבל שלא נגמר לפחות תיקו – זה היה משקף. נהיה עצובים קצת, נאסוף את עצמנו מהר וננסה לנצח את מכבי תל אביב כי אין לנו ברירה אחרת. אני בטוח שנישאר בליגה כי אנחנו קבוצה טובה ואני מאמין בשחקנים ובצוות המצוין שיש לנו".

(עדכון ראשון: 8:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully