וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאבין זכה שוב בתחרות ההטבעות, תומפסון ניצח את קרי בתחרות השלשות

גארד מינסוטה ניצח בתום דו קרב מרשים עם ארון גורדן מאורלנדו, במהלכו הטביע בין הרגליים כמעט מקו העונשין. תומפסון נישל את חברו הטוב מתואר אלוף השלשות, טאונס ניצח ביכולות האישיות

זאק לאבין, מינסוטה טימברוולבס. GettyImages
"התחרות הגדולה אי פעם". לאבין מתגאה בתואר/GettyImages

חגיגת האולסטאר בטורונטו נמשכה הלילה (בין שבת לראשון) עם שתי התחרויות שעבור רבים נחשבות למנה המרכזית של סוף השבוע: תחרות הדאנקים ותחרות השלשות. רגע לפני המשחק בין כוכבי המזרח והמערב, קיבלנו לא מעט אקשן בקנדה, כשלבסוף הוכתר אלוף שלשות חדש ואלוף הטבעות ישן.

זאק לאבין, מינסוטה טימברוולבס, עם ארון גורדון, אורלנדו מג'יק. GettyImages
דו קרב צמוד. גורדון מברך את לאבין/GettyImages

תחרות ההטבעות

זאק לאבין ממינסוטה, שנחשב לפייבוריט לזכייה, גרף את הפרס בפעם השנייה ברציפות. הגארד קיבל על ארבע דאנקים שונים את הציון המקסימלי מצוות השופטים, שהורכב בין היתר משאקיל אוניל ודיקמבה מוטומבו. לאבין קיבל תחרות קשה מפורוורד אורלנדו, ארון גורדון, שהתחרה עמו לגמר וקיבל אף הוא פעמיים ברציפות ציון 50, בדרך לשני שוברי שוויון שרק בסיומם הוכרעה ההתמודדות. קרב ההתשה בין השניים הסתיים רק כאשר גורדון קיבל ציון 47 "בלבד" על הנסיון הרביעי שלו בגמר, בעוד ההדאנק שהעניק ללאבין את המקום הראשון כלל הטבעה קצת לפני קו העונשין עם העברת הכדור בין הרגליים תוך כדי קפיצה.

בכך, הפך לאבין לשחקן הרביעי בלבד בתולדות ה-NBA שזוכה בתחרות ההטבעות שתי פעמים ברצף. "לדעתי, ואולי אני לא אובייקטיבי, זו הייתה תחרות ההטבעות הטובה אי פעם", אמר לאבין, בעוד אנדרה דראמונד, שאף הוא השתתף בתחרות אך הודח ממנה בשלב מוקדם, צייץ כי "היינו חלק ממאורע היסטורי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
השתווה לקרי. תומפסון/GettyImages

תחרות השלשות

מלכתחילה זו אמורה הייתה להיות תחרות צמודה בין הספלאש ברארדס, הלא הם סטף קרי וקליי תומפסון. בסופו של דבר זה גם מה שקרה, אך בניגוד לעונה שעברה, אז הוכתר סטף קרי לאלוף, הפעם חברו היה זה שחגג. תומפסון שמר את הטוב ביותר לגמר, בו התמודד מול קרי ודווין בוקר מפיניקס. הגארד של גולדן סטייט צבר 27 נקודות בסיבוב האחרון - בדיוק כמו השיא של קרי בעונה שעברה - ועקף את ה-23 של קרי וה-16 של בוקר. גם קרי, אגב, לא אכזב, ואפילו שלא זכה בפרס הספיק לעשות היסטוריה קטנה, כשקלע 13 שלשות ברצף, שיא כל הזמנים.

קייל לאורי, סי ג'יי מקולום וכריס מידלטון הודחו כבר בשלב הראשון, בעוד בוקר גבר על ג'יימס הארדן וג'יי ג'יי רדיק בשובר שוויון בדרך לגמר. אגב, לזכייה של תומפסון עוד עלולה להתברר כנקודת ציון בדרך לאליפות - מתוך חמישה שחקנים של האלופה המכהנת שזכו בתחרות השלשות באולסטאר בעבר, ארבעה המשיכו לזכייה בטבעת שנייה ברציפות.

סטפן קרי, קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
גם החבר הקרוב מפרגן. קרי עם תומפסון/GettyImages

תחרות היכולות האישיות

בניגוד לשנים עברו, התחרות שנחשבה אוטומטית לתחרות של גארדים הוכרעה דווקא לטובת סנטר, קארל אנתוני טאונס. הרוקי המצוין, גם הוא ממינסוטה, גבר בגמר על איזייאה תומאס אחרי שסיים את כל המכשולים לפניו, כולל שלשה שנקלעה אחרי כמה נסיונות רצופים מצד שני המתחרים. טאונס גם גבר בשלב המוקדם על עוד אחד שנחשב פייבוריט לזכייה בתחרות, דריימונד גרין, והדיח בשלב הבא גם את דמרכוס קאזינס. בכך נחתמו יומיים מוצלחים ומהנים לשחקני מינסוטה: לאבין זכה בתחרות ההטבעות, טאונס בתחרות היכולות האישיות וחברם אנדרו וויגינס סיים כמצטיין של משחק הכוכבים העולים עם 29 נקודות.

קארל אנתוני טאונס, מינסוטה טימברוולבס. GettyImages
מי אמר שהגארדים שולטים? טאונס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully