וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המושיע של ולנסיה? פאקו אייסטרן מונה לעוזרו של גארי נוויל

המאמן שהוליך את מכבי תל אביב לטרבל בעונה החולפת, אך נכשל בסנטוס המקסיקנית, חוזר למועדון אחרי ששימש כעוזרו של בניטס בין השנים 2001 ל-2004. צפו בתקציר של ניצחון הליגה הראשון של נוויל

one

בווידאו: תקציר הניצחון הראשון של גארי נוויל בליגה הספרדית

האם פאקו אייסטרן, המאמן הספרדי שהוליך את מכבי תל אביב לטרבל בעונה החולפת, יהיה זה שיסייע לגארי נוויל להוציא את ולנסיה לדרך חדשה וטובה יותר? הקבוצה הודיעה הלילה (בין שבת לראשון) על מינויו של הספרדי כעוזרו של נוויל. פאקו ייכנס לתפקידו באופן רשמי ביום שני אחרי שכבר שימש כעוזרו של רפא בניטס במועדון בין השנים 2001 ל-2004.

פאקו אייסטרן מאמן סנטוס לגונה. רויטרס
חוזר לוולנסיה. פאקו אייסטרן/רויטרס

בספרד מציינים שהעובדה שפאקו מכיר היטב את המועדון ודובר אנגלית, תוכל לעזור לנוויל להתאקלם טוב יותר לקבוצה שתחת האנגלי, בקבוצה הראשונה שלו כמאמן, נראית רע מאוד והשיגה תוצאות רעות בליגה ובגביע שם הובסה 7:0 על ידי ברצלונה.

אמש השיגה ולנסיה את ניצחון הבכורה שלה בעידן גארי נוויל עם 1:2 דחוק על אספניול, ניצחון שקטע רצף של 10 משחקי ליגה ללא ניצחון תחת שרביטו של נוויל.

פאקו, 53, עזב בקיץ את מכבי תל אביב אחרי שהוליך אותה לזכייה באליפות ובגביע ובאוגוסט מונה למאמנה של סנטוס לאגונה המקסיקנית, שסיימה רק במקום ה-15 בליגה המקומית והחוזה בין הצדדים הותר בהסכמה הדדית.

עוד באותו נושא

ספרד: ולנסיה גברה 1:2 על אספניול

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully