וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס חוגגת את הניצחון הגדול במשחק העונה: "הכל תלוי רק בנו"

האלופה ניצחה 0:1 את נאפולי בקרב על הפסגה, כובש שער הניצחון הדרמטי סימונה זאזה: "בטוחים שניקח אליפות". אינסינייה לא מתייאש: "כפינו עליהם את המשחק שלנו. נראה בסוף איפה נגמור"

שחקני יובנטוס חוגגים. Marco Luzzani, GettyImages
איזה מהפך. יובנטוס חוגגת/GettyImages, Marco Luzzani

יובנטוס עשתה אמש (שבת) צעד משמעותי אל עבר אליפות חמישית ברציפות, כשגברה במשחק העונה 0:1 על נאפולי, בזכות שער דרמטי של סימונה זאזה בדקה ה-88. הגברת הזקנה חגגה ניצחון ליגה 15 ברציפות (!), טיפסה לפסגת הטבלה לראשונה מאז סוף העונה שעברה, ומובילה כעת על סגניתה בנקודה. מי זוכר עכשיו את פתיחת העונה האומללה של יובנטוס, כשאחרי עשרה מחזורים הייתה במקום ה-12 (!) עם 12 נקודות בלבד. מאז השיגה 45 נקודות מתוך 45 אפשריות, ושוב הפכה לפייבוריטית הברורה לאליפות.

"עלינו לפסגה, ויש לנו ביטחון שניקח אליפות", אמר גיבור הערב זאזה בסיום. "היה משחק קשה נגד יריבה חזקה, ואני שמח מהיכולת שלנו. עכשיו אנחנו במקום הראשון, והכל תלוי רק בנו. אני מקווה שהשער הזה היה השער המכריע של העונה. הייתי בר מזל, והחברים שלי לקבוצה היו כל כך טובים ונאבקו על כל כדור. אזכור את הרגע הזה זמן רב. המטרה שלי היה להיות ביורו 2016, ואני מקווה לשכנע את מאמן הנבחרת לזמן אותי".

זאזה עם תחתונים

שחקני יובנטוס חוגגים. Marco Luzzani, GettyImages
שחקני יובנטוס חוגגים/GettyImages, Marco Luzzani

המאמן המנצח מסימיליאנו אלגרי ראה גם הוא משחק זהיר, אפילו מאכזב מצד שתי הקבוצות, ואמר: "זה היה משחק מאוד טקטי. יש לנו מטרה מול העיניים, וזה יהיה קשה, נשארו עוד 13 משחקים ונאפולי כבר הוכיחה שהיא חזקה גם מבחינה אישית וגם קבוצתית. היה משחק שווה, ורק רגע אחד הכריע אותו. אני משבח את השחקנים על ההופעה שלהם ועל הסבלנות שלהם".

על המהפך הגדול של יובה העונה אמר: "שום דבר לא קורה במקרה. פתחנו את העונה עם שבעה או שמונה שחקנים חדשים, סבלנו מפציעות וכל מיני מצבים לא נוחים, אבל ברגע שנכנסו לכושר השתפרנו גם מבחינה אישית וגם כקבוצה".

עוד באותו נושא

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:1 את נאפולי במשחק העונה

לכתבה המלאה
שחקן נאפולי גונסאלו היגואין. Marco Luzzani, GettyImages
אכזבו את האוהדים. נאפולי/GettyImages, Marco Luzzani

מנגד, לורנצו אינסינייה ניסה להביע ביטחון ואמונה בקבוצתו, ואמר: "לא היה חסר לנו אופי. הגענו לכאן, לאצטדיון מלא באוהדי יובנטוס, במגרש שלהם, וכפינו עליהם את המשחק שלנו. שיחקנו טוב, ורק היה חסר לנו הגול. עכשיו נהיה חייבים לשמור על קור רוח ולהתרכז בעצמנו, הפער הוא רק נקודה אחת. נראה בסוף איפה נגמור. אני בטוח שהאוהדים מרגישים רע, לראות אותנו מפסידים ליובה ומאבדים את הפסגה, אני מבקש מהם לעמוד לצדנו, כפי שעשו תמיד. אנחנו שומרים על רגליים על הקרקע וממשיכים לעבוד קשה. יד עוד דרך ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully