וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואנוס איירס: רפאל נדאל הודח בחצי הגמר אחרי הפסד לדומיניק תים

המדורג שישי בעולם, שזכה בתואר בדרום אמריקה בשנה שעברה, הפסיד 6:4, 4:6, 7:6 (4) למדורג 19 בעולם לאחר דרמה גדול שארכה שעתיים ו-50 דקות. רוטרדאם: מונפיס ישחק מול קליז'אן

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
הפסד כואב. נדאל/AP

רפאל נדאל הודח הערב (שבת) מטורניר בואנוס איירס מסבב ה-250 של ה-ATP בחצי הגמר. השור ממאיורקה, שדורג ראשון בטורניר ומדורג חמישי בעולם, הפסידה 6:4, 4:6, 7:6 (4) לדומיניק תים האוסטרי (19 בעולם) בתום דרמה גדולה ומשחק מצוין שארך שעתיים ועוד 50 דקות. נדאל, שזכה בשנה שעברה בטורניר החימר בארגנטינה, יאבד נקודות דירוג ועלול להידרדר גם בדירוג.

תים בן ה-22, שזכה בשנה שעברה בשלושה טורנירים על חימר בגשטאד, אומג וניס, היה נהדר, הגיש תשעה אייסים והיה מלא תעוזה גם כשעמד מול נקודת משחק נגדו, כשהוא הולך על ווינרים גדולים והגשות מסוכנות. בגמר ישחק תים נגד המנצח בדרבי הספרדי בין ניקולס אלמגרו (72 בעולם) לדויד פרר (6).

בטורניר רוטרדאם מסבב ה-500 של ה-ATP הצליח גאל מונפיס (18 בעולם) לעלות לגמר עם 3:6, 2:6 מרשים מאוד על פיליפ קולשרייבר (32). בגמר ישחק מונפיס נגד מרטין קליז'אן הסלובקי (43), שעלה למשחק על התואר עם 7:6 (3), 6:7 (7), 2:6 מול ניקולא מאהו (54).

דומיניק תים טניסאי אוסטרי. AP
ניצחון גדול, בדרך לתואר רביעי? תים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully