וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "תהיה מלחמה עד הסוף, זה לא ייגמר עד הרגע האחרון"

מאמן הפועל תל אביב אהב את מה שראה ב-1:2 על רעננה: "צריך להביא כוחות נפשיים, לשמור על קו ודרך". תורג'מן: "משחק גדול". סילבס: "היינו לחוצים מדי, האווירה הזו לא מוכרת לנו"

one

תגידו מזל טוב גדול לאלי גוטמן, שחגג הערב (שבת) סוף סוף את ניצחון הליגה הראשון שלו בהפועל תל אביב. האדומים גברו על הפועל רעננה 1:2 בזכות נגיחות של אלון תורג'מן (53) וארון שוינפלד (69), שביטלו שער מוקדם של יובל שבתאי (37).

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
סוף סוף קצת נחת. גוטמן/ברני ארדוב

"שיחקנו טוב היום, הגיע לנו לנצח", אמר אלי גוטמן בסיום. "בחצי הראשון הקבוצה שטפה את המגרש, שיחקה נכון, הניעה כדור, שיחקה מהר, יצרה מצבים, ובכל זאת ירדנו בפיגור 1:0. במחצית אמרתי לשחקנים שזה המבחן - מגיע לכם להיות בפיגור 1:0? לא מגיע לכם. ואז זה תלוי לאן לוקחים את זה. הלכנו יותר מדי לאחור בדרבי, היום ידעתי שאנחנו צריכים יותר ליזום. זו תהיה מלחמה עד הסוף, אני לא רואה את זה נגמר הרבה לפני הסוף. צריך להביא כוחות נפשיים. צריך לשמור על קו ודרך ושפיות".

אלון תורג'מן הוסיף: "הניצחון הזה היה חשוב מאוד בשביל המועדון. אנחנו צריכים להמשיך ביכולת הזו, כי נראינו טוב. אנו שמחים, אבל יש עוד המון עבודה. כולנו מבינים את המצב של הפועל תל אביב, ולכן כל השחקנים נתנו 200 אחוז. עשינו משחק גדול, זה לא פשוט לרדת בפיגור 1:0 להפסקה. אני בהחלט מרגיש את טביעת האצבע של אלי גוטמן. אנחנו יודעים בדיוק מה צריך לעשות ורואים את זה. השער? חיכיתי לו זמן רב, אני שמח שהוא סוף סוף הגיע. מקווה שמדובר רק בהתחלה".

מנגד, המאמן המפסיד חיים סילבס סיכם: "שיחקנו לא טוב כל המשחק. עלינו ליתרון במזל, ניסינו לעשות משהו כדי לאזן את הכוחות. היה לנו קשה מאוד להתמודד עם הפועל, היא ניצחה בצדק. לא היינו שקטים, לא טיפלנו נכון במצבים שלנו, היינו לחוצים מדי, האווירה פה לא מוכרת לקבוצה ולא קל להתמודד עם זה. אין תירוצים. חששות יש בלי סוף, אנחנו יודעים שכל משחק יהיה קשה. בסופו של דבר אנחנו במקום הרביעי, ובזכות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תורג'מן חוגג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully