וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיוויד בלאט, ת'יבודו ואטורה מסינה מועמדים לאמן את ברוקלין"

מארק שטיין מ-ESPN טוען שעוזר מאמן הספרס הצטרף לרשימת המועמדים. בעלי הנטס פרוחורוב נשאל על המועמדות של בלאט, והשיב: "אנחנו עמוק בחיפושים אחר ג'נרל מנג'ר. לאחר מכן נחפש מאמן"

AP

בווידאו: פרוחורוב מדבר על עתיד הנטס

למעלה מחודש חלף מאז שברוקלין החליטה לפטר את ליונל הולינס ולוותר גם על שירותיו של בילי קינג, והנטס עדיין מחפשים אחר מאמן וג'נרל מנג'ר חדש. בעלי המועדון מיכאיל פרוחורוב נכח אמש (שישי) במשחקה של צסק"א מוסקבה מול אולימפיאקוס ביורוליג, וכשנשאל על מועמדותו של דיוויד בלאט, השיב: "כרגע אנחנו עמוק בחיפושים אחר ג'נרל מנג'ר. כשהתהליך הזה יושלם, נתחיל לחפש מאמן ראשי חדש".

כתב ESPN מארק שטיין צייץ הערב כי שלושה מהמועמדים המובילים לתפקיד הם בלאט, טום ת'יבודו ואטורה מסינה. בדומה לישראלי, כך גם מסינה נחשב מקורב לכדורסל הרוסי, לאחר שאימן במשך שנים את צסק"א מוסקבה. זאת ועוד: על פי סטיין, "הנטס מעריצים את המודל של סן אנטוניו", ובנוסף לעוזר המאמן של גרג פופוביץ', עשויים לנסות ולמנות לתפקיד הג'נרל מנג'ר את שון מארקס, שכרגע נמנה על הצוות המקצועי של אר סי ביופורד בספרס.

מועמד נוסף לג'וב הוא שחקן העבר הליטאי ארתוראס קרנישובאס, שמשמש כעוזר ג'נרל מנג'ר בדנבר, וגם שמו של בריאן קולנג'לו ממשיך להיות מוזכר.

"לכל המועמדים יש ניסיון מגוון, אך כולם חולקים תכונה אחת עם פרוחורוב: ידע נרחב כדורסל העולמי", כתב אלכס רסקין ב"וול סטריט ג'ורנל". "זה לא במקרה. ללא בחירות סיבוב ראשון עד 2019, העתיד הקרוב של הנטס יהיה תלוי לגמרי ביכולת של הג'נרל מנג'ר להשיג כישרון בדרכים אחרות".

עוזר מאמן סן אנטוניו ספרס אטורה מסינה. GettyImages
המודל של הספרס קוסם לנטס. מסינה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully