וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט של קובי, הכנות של קרי והזווית הישראלית: סופ"ש האולסטאר מתחמם

איתי שנקמן

13.2.2016 / 21:06

האימון של שחקני המערב נעצר לכבוד ההקרנה המיוחדת, תומפסון "חושף" סודות מהאימונים עם קרי, גרין מתחמק באלגנטיות, הצרות של לאורי ואמא של פול מילסאפ מודאגת ממכבי תל אביב. שליחנו לאולסטאר, איתי שנקמן, מדווח מטורונטו

שחקן לוס אנג'לס לייקרס, קובי בריאנט. רויטרס
רגע מרגש. בריאנט/רויטרס

אחרי שאתגר הכוכבים העולים ומשחק הסלבריטאים כבר מאחורינו, בקנדה החלו לספור את הדקות עד לקרם דה לה קרם - משחק האולסטאר. אלפי אוהדים נרגשים יצאו הבוקר מביתם, במינוס של 35 מעלות, רק כדי לראות את הכוכבים הגדולים מתאמנים לקראת הרגע הגדול שייערך בלילה שבין ראשון לשני.

אימון רציני לא היה על הפרקט, אך תחרויות קליעה, הרבה מאוד בדיחות, תמונות סלפי וחתימות - דווקא כן. בזמן שהאוהדים הנרגשים ביציע צילמו וצעקו, השחקנים על הפרקט היו עסוקים בעיקר בתחרויות קליעה שונות.

שחקן גולדן סטייט, סטף קרי. רויטרס
לקח את הזמן, וחתם למעריצים. קרי/רויטרס

הרגע המרגש של היום הגיע מכיוונו של קובי בראינט, כשסרט מיוחד ובו רגעים גדולים מ-18 ההופעות הקודמות שלו באולסטאר הוקרנו על גבי המסך הגדול, מה שעצר את האימון של שחקני המערב. "האולסטאר הראשון היה המרגש ביותר", אמר בריאנט. "הרגיש מיוחד להיות בפעם הראשונה עם כל האגדות על הפרקט". "קובי צעיר בנפשו וקטלני כתמיד", אמר מאמנו לערב אחד, גרג פופוביץ'. "אין לי תוכנית משחק מיוחדת בשבילו, אבל אני בטוח שהוא יספק את הסחורה וייתן שואו לקהל כמו שעשה לכל אורך הקריירה".

צופים רבים בכלל מחכים לתחרויות ההטבעות והשלשות. חלק גדול מהשחקנים בטוח שגארד מינסוטה, זאק לוין, יהיה זה שיזכה בתחרות הדאנקים, כשתחרות השלשות נראית פתוחה לחלוטין. קליי תומפסון, אחד המועמדים המובילים לזכייה, התייחס למה שמצפה לנו: "כשאני וסטף מתחרים אחד בשני באימון, כל פעם מישהו אחר מנצח, לכן אי אפשר לדעת מי זה יהיה הפעם. אני שמח שיש לי אותו בקבוצה, כי זה עושה אותי שחקן טוב יותר". "כל אחד מאיתנו יכול לנצח בתחרות", אמר קרי. קייל לאורי, שאמור היה ליהנות מיתרון הביתיות, הוסיף: "החליפו את הטבעות באולם, אז הלך היתרון שלי". דריימונד גרין נשאל מי מבין השניים ינצח, והתחמק באלגנטיות: "שניהם מדהימים. אם אני צריך לבחור אחד אז זה יהיה סטף, וקליי".

זווית ישראלית לסיום. פורוורד אטלנטה, פול מילסאפ, שייקח חלק באולסטאר בפעם השלישית, דיבר על אחיו אלייז'ה המשחק במכבי תל אביב: "אני מקווה שהקבוצה תשתפר ושהם יצליחו לנצח כמה משחקים, כי אמא שלי מודאגת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן אטלנטה, פול מילסאפ. רויטרס
אמא מודאגת. מילסאפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully