וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: סלאח חסארמה פוטר, שלומי דורה יחליפו

13.2.2016 / 22:08

ההפסד הביתי 2:0 מול הפועל כפר סבא, שהיה השלישי ברציפות של הקבוצה הצפונית, עלה למאמן במשרה שלו. מאמן מכבי נתניה בתחילת העונה יחליפו בתפקיד. שרצקי: "רואה עצמי כאחראי לכישלון"

one

סלאח חסארמה פוטר הערב (שבת) מעירוני קרית שמונה. הקבוצה מהצפון הפסידה 2:0 להפועל כפר סבא, במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל, מה שהיה ההפסד השלישי של הצפוניים בכל המסגרות. לאחר המשחק קיללו אוהדי קרית שמונה את המאמן וקראו לו להתפטר.

עירוני קרית שמונה הוציאה הודעה רשמית, בה נכתב: "לאחר שיחה שהתקיימה לפני מספר דקות בין יו"ר עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי ובין סאלח חסארמה, הוחלט כי סאלח חסארמה יסיים את עבודתו כמאמן עירוני קרית שמונה. שיחה זו הגיעה לאור המצב הקשה של הקבוצה בתקופה האחרונה ולאור יכולת חלשה מאוד שמציגה הקבוצה זה תקופה. יו"ר המועדון ביקש להדגיש כי הוא עדיין רואה בעצמו האשם העיקרי במצב הקבוצה אך בשל העובדה כי לצערו, אותו לא ניתן לפטר, השינוי היה חייב להתבצע בעמדת המאמן. מי שיחליף את חסארמה בעמדת המאמן הוא שלומי דורה שנמצא בימים אלה בהשתלמות וצפוי לחזור ארצה ביום שני הקרוב".

סלאח חסארמה מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
סלאח חסארמה/סוכנות ג'יני

איזי שרצקי אמר לפני כן: "אם סלאח ירצה להישאר בקרית שמונה, הוא יישאר. הוא יישן על זה בלילה ואז יחליט". גורמים בסביבת המועדון ציינו: "מי שצריך ללכת לא רוצה ללכת, אבל יצטרכו לחשוב על כל הדברים וכנראה שמחר או ביום שני תתקבל החלטה לגבי הצוות המקצועי".

חסארמה עצמו אמר לאחר המשחק: "עם כל הכבוד לאוהדים המצב לא טוב. היה משחק לא טוב, הפסד כואב וצריך לחשוב מה עושים. מעולם לא ויתרתי ולא ארים ידיים. אם במועדון יש החלטה אחרת, נקבל את זה. איזי עושה חושבים ואני עושה חושבים, ונעשה מה שיוחלט. דיברתי שאנחנו צריכים להתחזק בחלק מהמקומות ולא עשינו. רצינו לעשות משהו ולא הלך. צריך לחשוב מה עושים כדי להתרחק מהתחתית. אלו השחקנים עד סוף העונה ועם זה נתמודד. כמו שנראינו היום, לא מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שרון מימר מאמן הפועל כפר סבא. סוכנות ג'יני
ניצחון של אופי. שרון מימר חוגג עם שחקניו/סוכנות ג'יני

מנגד, המאמן שרון מימר היה מרוצה מניצחונה של הפועל כפר סבא: "הניצחון היה בגלל אופי, זו חבורה של גברים. השקענו הרבה אנרגיות ואני שמח מאוד. אני מסתכל רק אחורה והמטרה היא קודם כל להישאר בליגה. אם נשתחל לפלייאוף העליון בטעות אז נשמח, אבל קודם כל רוצים להישאר בליגה. כספורטאי אני תמיד רוצה להתקדם. יש לי חוזה בכפר סבא וטוב לי. אני כרגע מרוכז כולי בקבוצה ובהמשך נראה מה יתפתח".

עדכון ראשון: 20:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully