וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "סלחו לי, אבל כריסטיאנו רונאלדו היה משהו בן זונה"

גם מאמן ריאל מדריד כבר לא יודע איך לתאר את כוכב הקבוצה: "קשה לשמור עליו, הוא חיוני לנו מאוד". איסקו: "בילבאו קשוחה, אבל גם אנחנו". חאמס: "מרגיש הרבה יותר טוב"

one

הכוכב הגדול של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, כבש הערב (שבת) צמד ב-2:4 על אתלטיק בילבאו ועלה לראש טבלת הכובשים בספרד עם 21 שערים. בכך, עלו הבלאנקוס זמנית למקום השני עם נקודה פחות מברצלונה - לה שני משחקים חסרים. אפילו למאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן, נגמרו המילים כדי לתאר את היכולת של CR7.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
שוב זכה למחמאות. רונאלדו/רויטרס

הציטוטים

"כריסטיאנו חשוב לנו מאוד", אמר זידאן, וציין שהוא מעדיף אותו כשחקן כנף שנכנס למרכז על פני חלוץ 9 קלאסי, "מבחינתי כריסטיאנו חשוב מאוד באגף. הוא מהיר מאוד, במצבים של אחד על אחד הוא חיוני מאוד וקשה לשמור עליו. בנוסף, בילבאו קבוצה חזקה ששומרת ולוחצת, אבל זה גם יוצר הרבה שטח. העיקרון הוא שכריסטיאנו יכול היה לשחק באגף, ולעבור מהר לצד השני. ככה זה היה בגול הראשון: קשה מאוד לשמור עליו. סלחו לי, אני לא יודע אם אני יכול להגיד את זה, אבל הוא חתיכת בן זונה".

"היה קשה מאוד, במיוחד במחצית הראשונה", ציין איסקו. "שיחקנו בצורה חכמה ושקטה, הנענו את הכדור ואני שמח שעשינו זאת בצורה טובה. בילבאו יריבה קשוחה, היא הגיעה להזדמנויות שלה. אבל גם אנחנו שיחקנו טוב, ואני מרגיש שאנו מוכנים למשחק מול רומא".

"אני מרגיש הרבה יותר טוב", הודה חאמס רודריגס. "השינוי בעמדת המאמן היה טוב עבור כולם, לא רק עבורי. הוא מדבר איתנו הרבה ואני חושב שהשיטה שלו מצוינת. זה נתן לנו מוטיבציה, כי כולנו יודעים מה אנחנו שווים".

עוד באותו נושא

צפו בתקציר: ריאל מדריד זמנית במקום השני אחרי 2:4 על אתלטיק בילבאו

לכתבה המלאה
חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
חוזר לעצמו. חאמס/רויטרס

המספרים

* כריסטיאנו רונאלדו כבש 16 שערים מול אתלטיק בילבאו ב-14 משחקים.

* הוא כבש מול הבאסקים בכל עונה שלו בספרד.

* לפורטוגלי 32 שערים בכל המסגרות, 21 מתוכם בברנבאו.

* רונאלדו מוביל את טבלת הכיבושים בספרד עם 21 - שלושה שערים פחות מגונסאלו היגואין שמוביל במרוץ לנעל הזהב.

* טוני קרוס כבש שני שערים בברנבאו, ואת שניהם בישל לו CR7.

* זידאן עם חמישה ניצחונות, תיקו והפרש שערים 18+. רפא בניטס החל את דרכו בריאל מדריד עם חמישה ניצחונות, תיקו והפרש שערים 17+.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully