וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "הדרך הכי טובה להגיע לאלופות היא דרך הליגה האירופית"

אחרי ההפסד לסנדרלנד, הודה מנג'ר יונייטד שיהיה קשה מאוד לסיים באחד מארבעת המקומות הראשונים: "מאשימים רק את עצמנו". כתפו של מתאו דרמיאן יצאה מהמקום, ייעדר מספר שבועות

לואי ואן חאל, מנצ'סטר יונייטד. AP
מתחיל לעכל את המצב. ואן חאל/AP

העונה הקשה של מנצ'סטר יונייטד נמשכה היום (שבת) עם הפסד 2:1 לסנדרלנד, ובתום המחזור ה-26 היא עלולה לאבד את המקום החמישי המוביל לליגה האירופית, ובו בזמן להתרחק עוד יותר מהרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות. אם ההפסד לא מספיק, הרי שבמהלכו יצאה כתפו של מתאו דרמיאן מהמקום, והוא ייעדר מספר שבועות.

"אנחנו חייבים לנצח משחקים כאלה, ולא עשינו את זה", אמר לואי ואן חאל בסיום. "אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו. סנדרלנד היתה יותר אגרסיבית מאיתנו, ולא הצלחנו להתמודד עם זה, כמו גם עם המצבים הנייחים. לא שמרנו היטב על הכדור. מעתה והלאה ויהיה מאוד קשה להגיע לרביעייה הראשונה, שמטנו חמש נקודות לאחרונה וזה יותר מדי.

"אני חייב להמשיך לעשות את העבודה שלי בצורה הטובה ביותר. אכין את השחקנים שלי למשחק מול מיטיילנד ביום חמישי. אני חוש שאחרי היום, זו הדרך הטובה ביותר לחזור לליגת האלופות, אבל יש הרבה קבוצות טובות בליגה האירופית".

הקפטן ויין רוני הוסיף: "לא יצרנו מספיק הזדמנויות, לא היינו מספיק אגרסיביים וזה עלנו לניו ביוקר. זו תוצאה מאכזבת. יהיה קשה להעפיל לליגת האלופות, אבל צריך להמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully