וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הפועל ירושלים יורדת לאילת

13.2.2016 / 17:23

אחרי התבוסה המשפילה בגראן קנאריה, ועם ארבעה זרים בלבד, ינסו השחקנים של דני פרנקו לחזור לנצח כשיתארחו אצל הפועל אילת (21:05, ערוץ 1) שמציגה את אלאדה אמינו בכושר שיא

שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין. ברני ארדוב
האדומים יתאוששו? הלפרין/ברני ארדוב

המחזור ה-19 בליגת העל, שיצא לדרך בשבוע שעבר, יגיע לסיומו מחר (ראשון) במשחק ההשלמה בין הפועל אילת להפועל ירושלים (21:05, ערוץ 1, שופטים: גילי עובד, כפיר מועלם וגיא סימאני). שתי הקבוצות, שנפגשו אשתקד בגמר סל ובחצי גמר גביע המדינה, נפגשו העונה בסיבוב הראשון בארנה בירושלים כשהקבוצה הביתית מביסה את אילת 73:99 בזכות 25 נקודות של ג'וש דאנקן ו-23 נקודות של בר טימור. עד היום נפגשו הקבוצות 25 פעמים בליגה הסדירה, כשהמאזן עומד על 8:17 לטובת הירושלמים, כשבאילת עומד המאזן על 4:7 לאדומים.

הפועל אילת מגיעה למשחק לאחר שבועיים בו נחו השחקנים של עודד קטש. במשחק האחרון, שנערך עוד בחודש ינואר, הפסידו השחקנים הדרומיים לבני הרצליה בתום דרמה, והם מגיעים להתמודדות כשהם יודעים שהפסד והם יורדים למקום התשיעי, מקום שממנו בסיום העונה לא נכנסים לרבע גמר הפלייאוף. בצוות המקצועי היו מעודדים מהיכולת של לקווינטון רוס בהפסד להרצליה, לאחר שהפורוורד קלע 14 נקודות והוסיף 13 ריבאונדים, כשבשני המשחקים הראשונים קלע רק 10 נקודות במצטבר והוסיף 14 ריבאונדים. מצד שני, דיאנדרה קיין, שמקבל לא מעט דקות, עדיין רחוק מלהוכיח את עצמו. מי שנמצא בכושר פנטסטי הוא הסנטר אלאדה אמינו עם 20.3 נקודות ו-11.6 ריבאונדים בשלושת המחזורים האחרונים.

המשחק בין הקבוצות נדחה מהשבוע שעבר כדי לאפשר להפועל ירושלים להגיע בצורה הנוחה ביותר למשחק החוץ נגד גראן קנאריה, משחק שהיה לפרוטוקול בלבד ביורוקאפ, אך הפך לסימן למשבר של האדומים. הקבוצה של דני פרנקו סיימה את שלב הבתים הראשון עם שישה הפסדים בשישה משחקים, כשבמשחקה האחרון היא מובסת ב-47 הפרש. בירושלים עדיין מובילים את הטבלה בליגת העל, אך העובדה שהם הודחו מוקדם גם בגביע וגם באירופה מעלה את רף הלחץ אצל האלופה. במועדון מחפשים אחר חיזוק במקומו של מאט ג'נינג שעבר ללוקומוטיב קובאן, בתקווה שיימצא שחקן מתאים כבר בתקופה הקרובה. טוני גפני, שנעדר מהמשחק בספרד, צפוי לשחק. בינתיים תקווה הקבוצה מהבירה לא להקלע למשבר גם בליגה, כשהם יודעים שמשחק חוץ באילת הוא תמיד מבחן קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully