וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בראניירי משתעשע על חשבון ונגר: "כשהוא מפסיד, הוא שוכח"

הצרפתי אמר כי הוא מקווה לשמור ביום ראשון על מאזן נקי מהפסדים מול יריבו, שהזכיר לו בחיוך שהוא כבר גבר עליו כשהיה מנג'ר צ'לסי: "הפרמיירליג משוגעת, אבל למה שנהיה לחוצים?"

one

בווידיאו: לסטר מנצחת את סיטי בחוץ

המחזור ה-26 בפרמיירליג ייצא לדרך כבר מחר (שבת), אבל אנגליה ועולם הכדורגל כולו מתמרקים לקראת יום ראשון הגדול. בוולנטיינס דיי, חג האהבה הבינלאומי, ייפגשו ארסנל השלישית בטבלה ולסטר המוליכה הסנסציונית לקרב ענק (14:00), כאשר לאחר מכן, הרביעית מנצ'סטר סיטי תארח את השנייה טוטנהאם לעוד משחק קריטי (18:15).

השועלים הדהימו גם במחזור האחרון עם 1:3 גדול בחוץ על סיטי ועם יתרון של חמש נקודות, 13 מחזורים לסיום העונה, הם יודעים שאם יעשו תוצאה טובה באמירויות, חלומות האליפות יהפכו ליותר ויותר ממשיים. מארק קריצ'לי מה"אינדיפנטדנט" האנגלי ניסה להמר על תוצאות המשחקים שנותרו ללסטר העונה וטען כי הקבוצה של קלאודיו ראניירי תנצח ביום ראשון את ארסנל ובסך הכול תצבור העונה 81 נקודות, כאשר השאלה היא האם זה יספיק לאליפות.

ראניירי עצמו נשמע חד במיוחד לקראת ההתמודדות בראשון: "הפרמיירליג משוגעת השנה", אמר האיטלקי הוותיק במסיבת העיתונאים, "אם זו הייתה ליגה נורמלית, קבוצה כלשהי הייתה מובילה עכשיו בפער גדול, אבל אנחנו נילחם כדי לשמור על המקום שלנו. עבדנו כל כך קשה כדי להגיע לרמה הזו ואנחנו מקווים לשמור עליה. אין שום לחץ עלינו, כל הלחץ הוא על הקבוצות האחרות. למה שנהיה לחוצים, תגידו לי? למה אני חייב להרגיש לחוץ? אנחנו רק ממשיכים לחלום עם האוהדים שלנו".

קלאודיו ראניירי, מאמן לסטר סיטי. GettyImages
נהנה מכל רגע. ראניירי/GettyImages

ראניירי הוסיף על היריבה: "לארסנל יש כל כך הרבה שחקני נהדרים, יש להם קוסמים, שמסוגלים לכבוש משום מקום. במפגש הקודם מולנו, הם כבשו חמישייה ואנחנו כבשנו פעמיים והיו לנו עוד שתי קורות. היה משחק מרתק וגם ביום ראשון יהיה משחק פתוח. החיים קצרים וחשוב להיות שמחים בהם. להרבה אנשים יש חיים קשים ואנחנו חייבים לכבד זה את זה. אני אדם בר מזל. אם לסטר במקום הראשון, סימן שאין שום משחק קל בפרמיירליג".

לקראת המשחק, אמר מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, כי הוא מקווה לשמור על מאזן נקי מהפסדים מול ראניירי, אלא שהאיטלקי הזכיר לו שזה פשוט לא נכון: "הוא טועה", אמר ראניירי המשועשע עם חיוך גדול על פניו, "ניצחתי אותו עם צ'לסי בליגת האלופות, ברבע הגמר של 2004, בחוץ. וויין ברידג' כבש בסיום וניצחנו 1:2 ועלינו. אולי הוא שכח את זה, אבל אני זוכר. אזכיר לו ביום ראשון. כשהוא מפסיד, הוא שוכח...".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ראניירי מזכיר לוונגר שהוא כבר ניצח אותו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully