וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיבר בטלפון, אכל בננה בזמן משחק, "ילד" את הכדור: השחקן הבעייתי בעולם

בחור צעיר מקליבלנד התפרסם לאחר שהציג את הסיבות בגללן הוא הושעה לצמיתות מליגת הכדורגל המקומית בה שיחק. עוד בהיילייטס: התחזות לשחקן אחר אחרי הרחקה וישיבה על ספסל היריבה

כדורי רגל באצטדיון רמת גן. ברני ארדוב
עולם הכדורגל מלא בסיפורים משונים/ברני ארדוב

ליגות הספורט השונות המשוחקות בפארקים ברחבי ארצות הברית מושכות אליהם צעירים רבים, שאינם טובים מספיק על מנת להיכלל בקבוצות איכותיות ובמסגרות קשות יותר, אולם מעוניינים ליהנות מפעילות ספורטיבית מאורגנת.

אלא שאחת מאותן ליגות, ליגת כדורגל מאזור קליבלנד, התפרסמה באופן משונה לאחר שהמגזין "GQ" הביא את סיפורו יוצא הדופן של בריאן גארוטו, צעיר מקומי שהושעה מהליגה על ידי הנהלתה.

גארוטו פרסם בחשבון הטוויטר שלו את האימייל שנשלח אליו מטעם הנהלת הליגה (לגילאי 17-18) ובו תיאור כל עבירות המשמעת והאירועים הבלתי ספורטיביים שביצע ועליהן התלוננו הקבוצות האחרות המשחקות בליגה. הסיבות המשעשעות להשעייה משכו את תשומת הלב של "GQ" והפכו את גארוטו לכוכב לרגע.

בין היתר, טענה הליגה, ב-6 בדצמבר ביצע השחקן שיחת טלפון בזמן ששהה על המגרש במהלך משחק. באותו יום, הוא גם סירב לשים את מגני העצם שלו, לא בפעם האחרונה. שבוע לאחר מכן, גארוטו כבש שער וחגג עם תנועת ירייה בחץ וקשת לעבר שחקני היריבה. באותו משחק הוא גם רץ לעבר השער תוך שהוא מחביא את הכדור מתחת לחולצתו ושוב, סירב לשים מגני עצם.

וזה ממש לא נגמר שם. ב-17 בדצמבר הוא הוריד חולצה אחרי שכבש, התיישב על ספסל הקבוצה האורחת ושם על הראש כובע של קאובוי במהלך המשחק. בשלישי בינואר הוא כבש לא פחות מ-14 שערים במשחק, למרות שחוקי הליגה מגבילים כל שחקן לשלושה שערים מקסימום. באותו משחק הגדיל גארוטו לעשות ולאחר שספג כרטיס אדום, הוא החליף חולצות עם חבר לקבוצה וניסה לחזור אל המשחק בזהות אחרת.

ב-10 בינואר, כך נכתב לו, "עמדת בכל החוקים", אולם שבוע לאחר מכן הוא הואשם באכילת בננה על המגרש בזמן המשחק וב-31 בינואר, הואשם כי לאחר שכבש שער, חגג תוך שהוא "יולד" את הכדור, החליף את התוצאה בלוח התוצאות והתעקש לשחק ללא מדי הקבוצה שלו ועם גופיה בלבד. זה היה הקש ששבר את גב הגמל וגארוטו הושעה.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully