וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רנדל צפוי להיעדר שלושה שבועות בלבד, סדריק סימונס שוחרר

12.2.2016 / 17:56

בדיקה שעבר הפורוורד גילתה כי הפציעה פחות חמורה מהחשש הראשוני. האמריקאי שהיה חתום לשבועיים עוזב כצפוי לאחר ההדחה מאירופה. רוצ'סטי חושב על הגביע: "מצפה לנו שבוע חשוב"

one

בווידיאו: ההפסד של מכבי לניז'ני נובגורוד

בעיצומה של עוד תקופה קשה, באחת העונות הקשות ביותר שעברו על המועדון, זכתה הערב (שישי) מכבי תל אביב לבשורה טובה לשם שינוי.

בדיקת האולטרסאונד שעבר שחקן הקבוצה בריאן רנדל גילתה כי הקרע הקטן שלו בשריר הירך חמור פחות מהחשש הראשוני. השחקן יעבור טיפולים והוא צפוי להיעדרות של שלושה שבועות בלבד, זאת לעומת החשש הראשוני לפיו רנדל יחמיץ חודש ואף יותר מכך. בכל מקרה, הוא כמובן לא יהיה זמין עבור הצהובים במשחק חצי גמר הגביע שלהם ביום שני הקרוב מול נס ציונה.

ללא קשר למצבו הבריאותי הנוכחי של רנדל, הרי שבהנהלת מכבי תל אביב התקבלה כבר בחודש שעבר החלטה שלא להמשיך עמו את ההתקשרות לעונה הבאה. לעומת רנדל, דווין סמית' הסובל מכאבים ברגליו בשל הפציעה הכרונית שלו, ישותף במשחקי הגביע ורק לאחר מכן יוחלט האם עליו לעבור ניתוח נוסף או טיפולים אחרים.

בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא יהיה עם הצהובים בחצי גמר הגביע. רנדל/ברני ארדוב

בנוסף, כפי שהיה צפוי מיד לאחר ההדחה מהיורוקאפ ביום רביעי החולף, מכבי תל אביב הודיעה היום על שחרורו של סדריק סימונס. האמריקאי חתם על חוזה לשבועיים ב-25 בינואר, אולם לא תרם יותר מדי בתקופתו הקצרה בקבוצה וכלל לא שותף בהפסד לניז'ני נובגורוד.

בקבוצה מנסים עדיין להתאושש מההדחה מהיורוקאפ והשחקנים התבקשו באימון שנערך היום: "להתרכז בהשגת שני התארים שנותרו ולא להוריד את הראש".

טיילור רוצ'סטי אמר לוואלה! ספורט: "מצפה לנו שבוע חשוב ומשחק גדול מאוד ביום שני. אלה משחקים על תואר ואנחנו מקווים שנהיה גם במשחק הגמר בחמישי. כולנו רוצים להתרכז בזה. לא הצגנו את הכדורסל הכי טוב שלנו מול ניז'ני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully