וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד, בארסה ו"אנטי ריאל": "רונאלדיניו החדש" משגע את אירופה

רנאטו, כוכבה העולה בן ה-18 בלבד של בנפיקה, מבוקש על ידי כל האימפריות של היבשת. השדים האדומים היו קרובים להחתימו, הספרדיות נכנסו למרוץ והנשרים העלו את המחיר ל-80 מיליון יורו

שחקן בנפיקה ליסבון רנאטו. GettyImages
בכמה ולמי הוא יימכר? רנאטו/GettyImages

חלון ההעברות של החורף אומנם הסתיים לפני כמה ימים, אבל הקבוצות הגדולות של אירופה כבר מתכוננות לקיץ וסימנו לעצמן שם בולט חדש, אחריו לא מעט מהן צפויות לרדוף.

מדובר ברנאטו, קשרה הסנסציוני בן ה-18 וחצי של בנפיקה ליסבון. הפורטוגלי הצעיר ערך רק לפני שלושה חודשים וחצי את הופעתו הראשונה במדי הקבוצה הבוגרת של הנשרים, אבל כבר עכשיו הוא זכה לכינוי "רונאלדיניו החדש" ואחת האימפריות האירופיות צפויה לפתוח את הארנק ולשלם עליו הרבה מאוד כסף בקרוב.

רנאטו חתם בנובמבר על חוזה עד 2021 במדי בנפיקה, כולל סעיף שחרור של 45 מיליון יורו, אבל המחיר בו יימכר יהיה הרבה יותר גבוה, כמעט כפול מזה כנראה. כל זאת, יש לציין, אחרי שבנפיקה עצמה שילמה עליו כאשר היה בן תשע בלבד 750 יורו לאגיאס דה מוסגיירה.

מנצ'סטר יונייטד הייתה הראשונה שהסתערה וסוכנו של השחקן, ז'ורז'ה מנדס הכל יכול, חשף כי השדים האדומים הציעו 31 מיליון ליש"ט ביום האחרון של חלון ההעברות ונדחו על ידי בנפיקה. בימים האחרונים, לאחר שגם ברצלונה, ארסנל וגם באיירן מינכן הביעו עניין, מי שנכנסה בכל הכוח למרדף אחר השחקן היא ריאל מדריד, מה שגרם למחירו של רנאטו לקפוץ ל-62 מיליון ליש"ט, או 80 מיליון יורו אם תרצו.

ב"אס" כינו את סעיף היציאה הזה "אנטי מדריד", בטענה שריאל לא תוכל לשלם סכומים גבוהים כל כך. למרות הסכומים האסטרונומיים הללו, בתקשורת בספרד ובאנגליה טוענים כי בנפיקה תסכים למכור את רנאטו גם ב-60 מיליון יורו "בלבד". נכון להיום, נראה שיונייטד הכי קרובה להשלמת העסקה על היהלום הצעיר, אבל כפי שנוכחנו לדעת בשנים האחרונות, השדים האדומים מתקשים פעמים רבות בסגירת עסקאות ובהחלט ייתכן שאחת הקבוצות האחרות במרוץ הזה תצליח להקדים אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully